Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM - Michael D.Hutt

19-01-2012, 15:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 zł     
Użytkownik pgrzyb2
numer aukcji: 2042199587
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 11:48:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1997
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Zarządzanie marketingiem Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych



  Michael D. Hutt, Thomas W. Speh
 

KSIĄŻKA UŻYWANA - okładka zniszczona, "środek" - bdb



 

Wydawnictwo Naukowe PWN
  Seria: "Przedsiębiorczość"

Niniejsza publikacja jest pierwszą na polskim rynku pracą traktującą o marketingu towarów nie przeznaczonych do konsumpcji. Praca uwzględnia marketing w przemyśle i instytucji publicznych.. Prezentacja różnych rozwiązań organizacyjnych, technik bad ań, rodzajów i kierunków strategii ilustrowana jest licznymi przykładami. Autorzy zawsze wskazują na granice określonych zastosowań oraz na ich ujemne strony. Czyni to pracę bardziej użyteczną dla praktyków. Ponadto podręcznik ma wiele walorów dydaktyczn ych: każdy rozdział kończy się problemowym streszczeniem, wykazem zagadnień do dyskusji, ćwiczeniami i zagadnieniami. Podręcznik znajdzie Czytelników wśród studentów wydziałów ekonomicznych oraz organizacji i zarządzania, a także wśród praktyków w sektor ze bankowym i ubezpieczeniach, służbie zdrowia, samorządzie terytorialnym i naturalnie wśród menedżerów. Autorzy są profesorami amerykańskimi, ale bardzo dobrze znającymi zagadnienia typowo europejskie. Dlatego niniejsza wersja podręcznika łączy specyfik ę rynku amerykańskiego z rynkiem państw europejskich.