Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE MARKĄ W SEGMENCIE B2B P. Kotler PWN

19-01-2012, 14:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.90 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 1998650573
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 20:08:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





ZARZĄDZANIE MARKĄ W SEGMENCIE B2B

Autor/autorzy:
  Philip Kotler
    Wald Pfoertsch

Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN

Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.4cm
Ilość stron: 268

***
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

***
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.
ZARZĄDZANIE MARKĄ W SEGMENCIE B2B P. Kotler PWN