Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie kryzysem w social media M. PROMOCJA

28-06-2015, 14:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5403764306
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 28-06-2015 14:15:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Zarządzanie kryzysem w social media

Okładka książki Zarządzanie kryzysem w social media

PROMOCJA! -17%
39.90zł 32.90zł

Autorzy: Monika Czaplicka

Rok wydania: 2013

Stron: 288

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-8031-3

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok…

Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!



Monika Czaplicka - w branży social media działa od siedmiu lat. Specjalizuje się w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest związana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujące wystąpienia na konferencjach branżowych cieszą się powszechnym uznaniem. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacją pozostają wyzwania, takie jak kryzysy.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

onepress_social_media strategia, reklama, serwisy społecznościowe, komunikacja, twitter, blog, skuteczność, pr, zarządzanie, roi, promocja, ebiznes, własna firma, grafika, optymalizacja, mobile, marketing, google, portale społecznościowe, sieci społecznościowe, kurs, książka, podręcznik, tutorial,biznes, klient, serwisy społecznościowe, komunikacja, strategia, społeczność, media społecznościowe, skuteczność, google, portale społecznościowe, internet, roi, twitter, promocja, reklama społecznościowa, pr, optymalizacja, reklama, facebook, marketing, tworzenie przedmiotów w minecrafcie, kurs, książka, podręcznik, tutorial