Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie kryzysem w social media

11-08-2014, 4:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.90 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4416099797
Miejscowość Pabianice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-08-2014 05:00:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Zarządzanie kryzysem w social media

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok…Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!

Autor Czaplicka Monika
Oprawa Miękka
Wydawca Helion
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]46803
Ilosć stron 288
Wymiary 16.0x23.5cm
Data wydania 2012

Cena: 35.90 zł

Zarządzanie kryzysem w social media