Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie kancelarią prawną [nowa]

28-01-2012, 0:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2020593868
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 20:18:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zarządzanie kancelarią prawną. 100 najważniejszych pytań jak robić to skutecznie

Hołubiec Dorota

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64018
  • liczba stron: 328
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Publikacja stanowi omówienie najistotniejszych zagadnień związanych z zarządzaniem kancelarią prawną. Autorka - zajmująca się od kilkunastu lat doradztwem zarówno dla małych i średnich kancelarii, jak i dużych międzynarodowych korporacji prawniczych - zawarła tu odpowiedzi na pytania zadawane przez prawników uczestniczących w prowadzonych przez nią krajowych i zagranicznych konferencjach, seminariach i warsztatach."Zarządzanie kancelarią prawną - 100 najważniejszych pytań" to książka, która będzie przydatna nie tylko dla prawników prowadzących własne kancelarie, ale również dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty w zakresie komunikacji, tworzenia relacji międzyludzkich, obsługi klienta, zarządzania czasem własnym i współpracowników, rachunkowością zarządczą i technikami przetwarzania informacji.

    WPROWADZENIE - JAK POWSTAŁA TA KSIĄŻKA
    SŁOWO O KSIĄŻCE
    WSTĘP
    Rozdział I.
    RYNEK
    1. W jakiej rzeczywistości przyszło nam świadczyć usługi prawne?
    2. Jak wygląda rynek usług prawniczych w Polsce?
    3. Jak usługi prawne widzą klienci?
    4. Zawód prawnika w Polsce - dzisiaj i w przyszłości?
    5. Dlaczego klienci korzystają lub nie korzystają z usług kancelarii?
    6. Kooperacja firm prawniczych - jakie są korzyści i zagrożenia?
    7. Działalność pro publico bono - czy warto zrobić coś dobrego?
    Rozdział II.
    ZARZĄDZANIE KANCELARIĄ - ZAGADNIENIA OGÓLNE
    8. Strategia i cele działalności kancelarii prawnej - jak je poprawnie określić i jak je osiągnąć?
    9. Jakie warunki muszą być spełnione, aby skutecznie zrealizować założoną strategię kancelarii?
    10. Jak zrealizować założoną strategię?
    11. Misja kancelarii - dlaczego warto ją mieć i wprowadzać w życie?
    12. Komunikacja a determinanty sukcesu strategii zmiany, czyli jak osiągnąć sukces?
    13. Odwieczny dylemat: prawnik czy menedżer?
    14. 10 warunków rozwoju kancelarii według
    J.O. Cunninghama - czyli jak osiągnąć sukces?
    15. Potrzebne wsparcie? Administracja i funkcje wsparcia zarządzania i sprzedaży w kancelarii
    16. Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie kancelarią
    17. Czy procedury wewnątrz firmowe są potrzebne w kancelarii?
    18. Dlaczego klienci zostają z nami lub od nas odchodzą?
    19. Jak zapewnić poufność danych i informacji klienta?
    20. Jak zarządzać relacjami z instytucjami branżowymi?
    21. Jak zarządzać dokumentacją klienta ?
    Rozdział III.
    MECHANIZMY SKUTECZNEJ POLITYKI HR. ZARZĄDZANIE CZASEM
    22. Co decyduje o sukcesie nowoczesnej kancelarii?
    23. Dźwignia kapitału ludzkiego
    24. Dlaczego partner powinien być liderem?
    25. Jak zarządzać ludźmi? Jak utrzymać tych utalentowanych i doświadczonych?
    26. Motywacja pracowników - jak robić to skutecznie?
    27. Co wnoszą organizowane konkursy i inicjatywy promocyjne dla studentów?
    28. Czy i jak stosować oceny okresowe pracowników?
    29. Jak poszukiwać i wybierać najlepszych pracowników? Rekrutacja i selekcja
    30. Jak motywować do dobrej pracy?
    31. Czym jest lojalność pracowników?
    32. Znaczenie efektywnego zarządzania czasem w codziennej pracy prawnika
    33. Jak efektywnie zarządzać czasem pracowników w kancelarii?
    Rozdział IV.
    CUSTOMER SERVICE, MARKETING, MEDIA, PR
    34. Jakie narzędzia efektywnej komunikacji pomagają prawnikom w codziennej pracy?
    35. Reputacja kancelarii - dlaczego warto o nią dbać?
    36. Jak cię widzą, tak cię piszą - dlaczego marka kancelarii jest taka ważna?
    37. Pierwszy kontakt z klientem - efekt anielski czy diabelski?
    38. Jak wykorzystać CRM w efektywnej komunikacji z klientem?
    39. Customer Service lekarstwem na trudne czasy?
    40. Czym kancelaria może się wyróżnić na tle konkurencji?
    41. Kiedy i dlaczego klienci odchodzą?
    42. Czym dla klienta a czym dla prawnika jest komunikacja?
    43. Dlaczego niewerbalne komunikatory odgrywają decydującą rolę w budowaniu relacji z klientem?
    44. Czego dziś oczekuje klient od prawnika?
    45. Dlaczego warto mieć lojalnych klientów?
    46. Strona internetowa kancelarii - czy faktycznie jest dziś
    oknem na świat?
    47. Dlaczego warto mieć dobrą stronę internetową? 16 powodów, dla których kancelaria powinna mieć stronę internetową
    48. Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa kancelarii?
    49. Dlaczego nie wystarczy samo zrobienie własnej strony internetowej? Pozycjonowanie stron internetowych
    50. Dlaczego większość prawników nie zajmuje się marketingiem usług prawnych? 10 najważniejszych powodów
    51. Jakich zasad należy przestrzegać we współpracy z dziennikarzami telewizyjnymi?
    52. Jakich zasad należy przestrzegać we współpracy z dziennikarzami prasowymi?
    53. Co zrobić, aby wystąpienie telewizyjne zakończyło się sukcesem?
    54. Jak zorganizować dobrą i ciekawą konferencję prasową?
    55. Rankingi - czyli jak inni mnie postrzegają?
    56. Działania budujące wizerunek - inwestycja długoterminowa?
    57. Komunikacja wewnątrz kancelarii - jak to robić i jak robić to skutecznie?
    58. Troska o klienta - czyli jak skutecznie budować więzi z klientem? .196
    Rozdział V.
    PRODUKTY I SPRZEDAŻ
    59. Konkurencja? Jak ją zidentyfikować i jak być od niej lepszym? Specjalizacja kancelarii kluczem do sukcesu
    60. Strona internetowa kancelarii - czyli "czy" i "jak" sprzedawać siebie poprzez Internet?
    61. Czy nasza strona internetowa spełnia oczekiwania klienta?
    62. W jaki sposób prawnicy i kancelarie pozyskują klientów?
    63. Jak wykorzystać dostępne narzędzia do zarządzania relacjami z klientem (CRM ) w sprzedaży usług prawnych?
    64. Rabaty, upusty, ryczałt, stawki godzinowe - jak sprzedawać swój czas skutecznie?
    65. Jak napisać dobrą ofertę? 10 praktycznych porad
    66. Jak wygrywać przetargi? 10 praktycznych porad
    67. Jak przebiega cykl życia relacji z klientem i jak nim zarządzać?
    68. Jak projektować usługi w kancelarii, aby klienci byli zadowoleni?
    69. Jakie problemy z jakością usług może mieć kancelaria?
    70. Jak jakość pracy kancelarii ma się do jakości usług kancelarii?
    71. W jaki sposób oczekiwania klientów determinują jakość usług kancelarii?
    72. Co to jest satysfakcja klienta i jakie problemy może mieć z nią kancelaria?
    73. Jak poprawić satysfakcję klienta?
    74. Jakie są reakcje klienta spowodowane niezadowoleniem lub brakiem satysfakcji z usług?
    75. Jak umiejętnie odmówić klientowi i go nie zrazić?
    Rozdział VI.
    IT, NARZĘDZIA, WIEDZA
    76. W jakich obszarach funkcjonowania kancelarii wykorzystuje się technologie informatyczne?
    77. Jakie oprogramowanie powinno funkcjonować w kancelarii?
    78. Sprzęt IT - co nam jest potrzebne?
    79. Jakie korzyści daje wykorzystanie technologii komputerowych w pracy kancelarii prawniczej?
    80. Jak zorganizować oprogramowanie w kancelarii prawnej?
    81. Jak powinien wyglądać system IT w małej kancelarii (do 5 prawników)?
    82. Jak powinien wyglądać system IT w średniej kancelarii (do 25 prawników)?
    83. Jak powinien wyglądać system IT w dużych kancelariach (od 25 prawników w górę)?
    84. Koszty - czy warto korzystać z oprogramowania dostępnego za darmo
    85. O czym trzeba pamiętać przy korzystaniu z poczty elektronicznej i przeglądarki internetowej?
    86. Jakie funkcje oferują polskie programy do zarządzania kancelarią prawniczą?
    87. Jakie główne niebezpieczeństwa wiążą się z wykorzystaniem technologii komputerowych w kancelarii i jak je ominąć? Bezpieczeństwo IT w kancelarii
    88. Jakie ciekawe prawnicze strony internetowe warto odwiedzać?
    89. Co to jest Web 2.0 i jakie znaczenie ma dla prawników?
    90. Jak wykorzystać technologie komputerowe do zarządzania wiedzą w kancelarii?
    91. Jak wykorzystać technologie komputerowe do zarządzania czasem?
    92. Czy to prawda, że przez Internet można z komputera dzwonić na telefony i wysyłać faksy?
    93. Czy są dostępne programy do liczenia i fakturowania czasu pracy prawnika?
    94. Bezpieczeństwo haseł komputerowych. Jak stworzyć i zapamiętać bezpieczne hasło?
    Rozdział VII.
    FINANSE I ADMINISTRACJA
    95. Rachunkowość zarządcza - dlaczego jest prawnikom niezbędna?
    96. Skąd mam wiedzieć, czy mi się opłaca? Czynniki decydujące o wzroście zyskowności
    97. Wskaźniki efektywności - utylizacja i realizacja
    98. Koszty stałe działalności. Jak je optymalizować? Outsourcing usług w kancelarii
    Rozdział VIII.
    RYNEK W OKRESIE SPOWOLNIENIA
    99. Rynek w okresie spowolnienia gospodarczego. Jakich błędów nie popełniać w czasach recesji?
    100. Jak przetrwać w kryzysie? Propozycje działań w okresie spowolnienia gospodarczego
    ZAKOŃCZENIE
    BIBLIOGRAFIA
    SYLWETKI

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.