Dlaczego u nas?
- bo jesteśmy legalnie działającą firmą (dostaniesz paragon lub FV);
- bo dbamy o książki (wysyłamy tylko w kartonie lub bąbelkach:);
- bo mamy prosty regulamin i jasne zasady realizacji;
- bo nie udajemy większych i lepszych niż jesteśmy, nie "ściemniamy" i nie okłamujemy naszych Klientów - staramy się już w ciągu 24H od zakupu informować o każdym problemie z realizacją transakcji
Ważne: prosimy pamiętać, że listy ekonomiczne i priorytetowe nie posiadają numeru nadania, wobec czego nie można ich reklamować na poczcie!
Przy wysyłce korzystamy tylko z Poczty Polskiej i Paczkomatów.
Dotyczy to także przesyłek kurierskich - EXTRA24!
Dane do przelewu:
FHU Katarzyna Krajewska
51 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0486029 [zasłonięte] 490901
|
Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjonowaniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez radnych, którzy chcą oceniać jakość funkcjonowania urzędu. Oprócz popularnych systemów zarządzania jakością książka zawiera opis podstawowych metod oceny i doskonalenia jakości (różne modele, standardy, wskaźniki). Wskazuje, jak w prosty sposób można wpływać na efektywność pracy urzędów. Jej odbiorcami mogą być również studenci kierunku prawa, administracji, zarządzania, ekonomii. Każda osoba, która pełni funkcję starosty, prezydenta i burmistrza czy sekretarza powinna zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi stosowania podejścia procesowego. Ich wiedza w tym zakresie może wpłynąć na funkcjonowanie urzędu i uchwalane zewnętrzne przepisy prawne. Autor wyraża nadzieję, że cenne mogą być zalecenia dotyczące przeprowadzania samooceny. Już bowiem co piąty urząd deklaruje wdrożenie systemów znormalizowanych zarządzania jakością. Uwzględnienie w tym procesie warunków skutecznej implementacji (m.in. umów społecznych, zaufania, odpowiedniej struktury organizacyjnej) może w znaczącym stopniu wpłynąć na obniżenie kosztów jakości. W nowym, drugim wydaniu książki czytelnik znajdzie również wyniki badań dotyczących korzyści, jakie odniosły urzędy stosujące system zarządzania według normy ISO9001.Autor | Bugdol Marek | Oprawa | Miękka | Wydawca | Difin | ISBN | 978[zasłonięte][zasłonięte]64135 | EAN | 978[zasłonięte][zasłonięte]64135 | Ilosć stron | 336 | Wymiary | 15.5x23.0cm | Data wydania | 2011 |
|
Ceny za wysyłkę różnią się w zależności od wagi pojedynczej książki. W przypadku zakupu większej ilości książek obowiązującym kosztem wysyłki jest ten najwyższy.
Promujemy bezpieczne zakupy: przy wyborze listu rejestrowanego nie dopłacasz do wysyłki. Dla listów nierejestrowanych wysyłka kosztuje plus 1zł za każdą kolejną książkę (dotyczy to także zamówień składanych na tej samej aukcji!)
W razie wątpliwości prosimy o kontakt!
Wszystkie przesyłki - oprócz paczkomatów InPost - nadajemy Pocztą Polską. Dotyczy to także przesyłki kurierskiej - paczka pocztowa 24express.
Stawiamy na zaufanie i za pobraniem wysyłamy bez ograniczeń do wszystkich. Prosimy jednak pamiętać, iż nie oznacza to, ze nieodebranie przesyłki pobraniowej pozostawiamy bez interwencji. W takich przypadkach stosujemy zapisy prawa polskiego gwarantujące nam możliwość egzekwowania poniesionych kosztów.
Po zakupie prosimy o wypełnienie Formularza Dostawy - tylko w ten sposób mamy natychmiastowa wiedze o wybranej przez Ciebie opcji dostawy i płatności
Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy TYLKO po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru
O braku towaru informujemy natychmiast po jego stwierdzeniu
Z powodu ilości wystawianego towaru nie posiadamy go w całości w siedzibie firmy (chyba, ze opis przedmiotu stanowi inaczej), dlatego nie ma możliwości odbioru towaru w dniu zakupu lub jego natychmiastowej wysyłki