Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie jakością w urzędach administracji

24-01-2012, 5:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 56.20 zł      Aktualna cena: 56.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2001925018
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 14:51:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej. Teoria i praktyka
Bugdol Marek

Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej. Teoria i praktyka
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64135
  • liczba stron: 336
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2011
  • Opis

    Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjonowaniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez radnych, którzy chcą oceniać jakość funkcjonowania urzędu. Oprócz popularnych systemów zarządzania jakością książka zawiera opis podstawowych metod oceny i doskonalenia jakości (różne modele, standardy, wskaźniki). Wskazuje, jak w prosty sposób można wpływać na efektywność pracy urzędów. Jej odbiorcami mogą być również studenci kierunku prawa, administracji, zarządzania, ekonomii. Każda osoba, która pełni funkcję starosty, prezydenta i burmistrza czy sekretarza powinna zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi stosowania podejścia procesowego. Ich wiedza w tym zakresie może wpłynąć na funkcjonowanie urzędu i uchwalane zewnętrzne przepisy prawne. Autor wyraża nadzieję, że cenne mogą być zalecenia dotyczące przeprowadzania samooceny. Już bowiem co piąty urząd deklaruje wdrożenie systemów znormalizowanych zarządzania jakością. Uwzględnienie w tym procesie warunków skutecznej implementacji (m.in. umów społecznych, zaufania, odpowiedniej struktury organizacyjnej) może w znaczącym stopniu wpłynąć na obniżenie kosztów jakości.
    W nowym, drugim wydaniu książki czytelnik znajdzie również wyniki badań dotyczących korzyści, jakie odniosły urzędy stosujące system zarządzania według normy ISO9001.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną
    1.1. Jakość jako wartość
    1.2. Jakość usług
    1.3. Jakość usług w administracji publicznej
    1.4. Satysfakcja z usług
    1.5. Jakość życia
    1.6. Urząd jako organizacja
    1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną
    1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej
    Rozdział 2. Systemy zarządzania jakością
    2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością
    2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu jakości
    2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza)
    2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej
    2.5. Podejście procesowe w systemie jakości
    2.6. Przegląd zarządzania
    2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady
    2.8. System zarządzania środowiskowego
    2.9. Wpływ systemów znormalizowanych na funkcjonowanie urzędów
    Rozdział 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej
    3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej
    3.2. Wybrane koncepcje zarządzania
    3.2.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej
    3.2.2. Zarządzanie wiedzą
    3.2.3. Reengineering
    3.2.4. E-government
    3.2.5. Benchmarking
    3.2.6. Outsourcing
    3.2.7. New Public Management (NPM)
    3.3. Warunki i zasady doskonalenia jakości
    Rozdział 4. Pomiar jakości
    4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej
    4.1.1. Modele samooceny i oceny - uwagi ogólne
    4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management - EFQM)
    4.1.3. Model Malcolma Baldrige'a
    4.1.4. Model Edwarda Deminga
    4.1.5. Model Common Assessment Framework (CAF)
    4.1.6. Model Speyer Quality Award
    4.1.7. Metoda i program Charter Mark
    4.1.8. Standardy Investor in People (IIP)
    4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością
    4.1.10. Zintegrowany model samooceny
    4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości
    4.2.1. Analiza instytucjonalna urzędu
    4.2.2. Metody i techniki badań społecznych
    4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL
    4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE
    4.2.5. Mystery shopping
    4.2.6. Analiza wskaźników
    4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych
    4.2.8. Analiza wartości
    4.2.9. Audity jakości
    Rozdział 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości
    5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi
    5.1.1. Procesy zatrudniania
    5.1.2. Szkolenia w administracji
    5.1.3. Systemy motywacji
    5.1.4. Systemy ocen urzędników
    5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej
    5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość
    5.2.1. Funkcje i role pracowników
    5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa
    5.2.3. Rola klientów
    5.2.4. Rola rady
    5.3. Kultura jakości
    5.4. Znaczenie etyki
    5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości
    5.6. Empowerment w administracji publicznej
    5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli - klientów
    5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości
    5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego
    5.10. "One-stop-shop" i kioski obsługi elektronicznej
    5.11. Zróżnicowanie form obsługi
    5.12. Struktury organizacyjne urzędów
    Zakończenie
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa