Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZAKUP BEZWYPADKOWY, J.Balkan, Nowa, 24H

02-06-2014, 14:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.50 zł     
Użytkownik 1ddss
numer aukcji: 4276968056
Miejscowość Izabelin-Laski
Wyświetleń: 4   
Koniec: 02-06-2014 14:20:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wydawnictwo: Pascal ISBN:[zasłonięte]978-8342-316-6 EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64231 Oprawa: Miękka Rok wydania: 2014 Ilość stron: 320 Format: 20.8 x 14.4 cm Dlaczego tak trudno w Polsce o porządny używany samochód? Porządny, czyli bezwypadkowy lub z pełną informacją, co i kiedy było naprawiane, z oryginalnym, udokumentowanym przebiegiem, w dobrym stanie technicznym? To nie są zbyt wygórowane wymagania. Niestety, o wiele bardziej prawdopodobne jest, że zamiast na uczciwego sprzedawcę trafi my na oszusta, a nasze wymarzone auto okaże się skarbonką bez dna. Jacek Balkan bezlitośnie obnaża wszystkie sztuczki handlarzy samochodów. Podpowiada, jak samemu sprawdzić, czy auto uczestniczyło w wypadku, powodzi albo pożarze. Pomaga też dobrać idealną markę i model do naszych potrzeb. Trudne staje się prostsze. Z tą książką pójdę kupić następny samochód. Polecam ten poradnik wszystkim, którzy boją się, że auto z drugiej ręki okaże się najgorszym zakupem życia. Szczególnie — kobietom. Dowiecie się, jak nie dać się naciągnąć i co zabrać do torebki, żeby dobrze przygotować się do oględzin oferowanego samochodu. Agnieszka Litorowicz-Siegert, „Twój STYL” Jeżeli stoisz przed dylematem, czy kupić nowe, lecz banalne auto, czy też używane, ale oferujące dawkę emocji, ta książka jest dla Ciebie. Dzięki niej w mgnieniu oka zorientujesz się, jakie mroczne sekrety kryją prawdziwe ,,okazje” na rynku wtórnym samochodów. Michał Maske, odpowiedzialny za komunikację marek Seat, Nissan i Ferrari O autorze: Jacek Balkan, polski dziennikarz motoryzacyjny. Od ponad piętnastu lat autor, producent, reżyser i prowadzący kilkunastu programów telewizyjnych i radiowych. Pracował dla takich stacji jak TVN, RTL, TVN Turbo czy Polsat. Konsultant motoryzacyjny przy produkcji filmów fabularnych i seriali, gościnnie występował w znanym z Discovery Chanel programie „Fani czterech kółek” („Wheeler Dealers”). Publikował między innymi w „Gazecie Wyborczej”, w tygodnikach „Wprost” i miesięczniku „High Living”. Obecnie autor tekstów motoryzacyjnych w tygodniku „Polityka”. Szef redakcji motoryzacyjnej Radia TOK FM, gdzie od dziesięciu lat prowadzi audycje poświęcone wszystkim obszarom motoryzacji. Autor książek Skandaliczna historia motoryzacji oraz Operacja Dakar. Fragmenty: Skoro przejechaliśmy pół Polski, postanowiliśmy sprawdzić jeszcze dwa miejsca. Szukając śladów ingerencji blacharza, podnieśliśmy wykładzinę w bagażniku i obejrzeliśmy tylny pas – był czysty i wyglądał jak z fabryki. Teraz całkiem wyjęliśmy wykładzinę, żeby zobaczyć miejsca montażu tylnej kanapy, oczywiście odkręcanej. Na macie bitumicznej, przyklejonej do karoserii, w okolicach wnęki prawego, tylnego koła dostrzegliśmy delikatny nalot – niejednolity, wyglądał jak resztki niedoczyszczonego, zaschniętego piasku. Złożyliśmy tył i zamknęliśmy bagażnik. Zdenerwowany „typ” przestępował z nogi na nogę. Obejrzeliśmy bardzo dokładnie lampy z przodu. Były idealne, jak nowe, tyle że ktoś je wykręcał, co początkowo zignorowaliśmy – w wielu autach, by wymienić żarówkę, trzeba zdemontować cały reflektor. A halogeny przeciwmgielne? Niby idealne, niby czyste, ale z delikatną zaschniętą warstwą pyłu… Pytam „typa”: - Długo stał w wodzie? Ten pana bezwypadkowy citroën?