Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZAFON x3 - KSIĄŻE MGŁY PAŁAC ŚWIATŁA WRZEŚNIA

10-05-2014, 15:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.50 zł     
Użytkownik eAskir
numer aukcji: 4200280728
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 7   
Koniec: 10-05-2014 14:53:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





ZAKUPY:

Przy zakupie kilku przedmiotów kosztem wspólnej wysyłki jest najwyższy koszt wybranego rodzaju wysyłki (odbioru w punkcie/priorytetu/ekonomu/pobrania/kuriera/kuriera za pobraniem) spośród wygranych aukcji.

Koszty dostawy zostaną uwzględnione na rachunku w cenach towarów.


Kupujesz od zarejestrowanej firmy, której dane niezbędne do sfinalizowania transakcji otrzymasz w mailu po zakupie.

Po wcześniejszym umówieniu się możliwy odbiór osobisty (bez żadnych dodatkowych kosztów).

Tutaj znajdziesz całą moją ofertę:

eAskir - G A L E R I A S P S© 2[zasłonięte]005-20
Net_Studio
?
zobacz przedmioty

GALERIA ZAWSZE OTWIERA SIĘ W NOWYM OKNIE
Wszystkie sprzedawane przedmioty są nowe i nieużywane.

14 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0761286 [zasłonięte] 000000 (tylko wpłaty)

TRANSPORT:

Wysyłka zamówienia w 95% następuje następnego dnia roboczego po wpłynięciu pieniędzy na konto (przelew) lub następnego dnia roboczego po zleceniu (pobranie).

Książki dostarczane są
w kopercie bąbelkowej lub tekturowym opakowaniu

Średni czas dostawy to licząc od dnia wysłania (nie mylić z dniem wpłaty):
3-5 dni robocze dla przesyłek ekonomicznych;
1-3 dni robocze dla priorytetów;
1-2 dni dla paczkomatów i e-przesyłek
(wybrana poczta);
1 dzień dla przesyłek kurierskich - powinny dojść do adresata następnego dnia roboczego po wysłaniu.

ZAFON x3 - KSIĄŻE MGŁY  PAŁAC  ŚWIATŁA WRZEŚNIA
Zestaw 3 książek:
1. KSIĄŻĘ MGŁY
2. PAŁAC PÓŁNOCY
3. ŚWIATŁA WRZEŚNIA

CARLOS RUIZ ZAFON
CYKL: -
WYDAWCA:
Muza
STRON:
200+288+256
FORMAT:
13x20,5cm
UWAGI:
Książki są nowe.
TREŚĆ:
KSIĄŻĘ MGŁY
Rodzina Carverów (trójka dzieci, Max, Alicja, Irina, i ich rodzice) przeprowadza się w roku 1943 do małej osady rybackiej, na wybrzeżu Atlantyku, by zamieszkać w domu, który niegdyś należał do rodziny Fleishmanów. Ich dziewięcioletni syn Jacob utonął w morzu. Od pierwszych dni dzieją się tutaj dziwne rzeczy (Max widzi nocą w ogrodzie clowna i dziwne posągi artystów cyrkowych), ale ważniejsze, że dzieci poznają kilkunastoletniego Rolanda, dzięki któremu mogą to i owo dowiedzieć się o miasteczku (np. historię zatopionego w wodach przybrzeżnych, pod koniec pierwszej wojny, okrętu "Orfeusz") i poznać dziadka Rolanda, latarnika Victora Kraya, który opowie im o złym czarowniku znanym jako Cain lub Książę Mgły, chętnie wyświadczającym usługi, ale nigdy za darmo. Coś, co dzieciom wydaje się jeszcze jedną miejscową legendą, szybko okazuje się zatrważającą prawdą.
"Musiało upłynąć wiele lat, by Max zdołał wreszcie zapomnieć owe letnie dni, podczas których odkrył, niemal przypadkiem, istnienie magii".

PAŁAC PÓŁNOCY
Kalkuta, 1932. Ben, wychowanek sierocińca St. Patrick, skończył już 16 lat - podobnie jak jego przyjaciele, będzie musiał opuścić dom dziecka i się usamodzielnić. W dniu pożegnalnej imprezy poznaje swoją rówieśniczkę Sheere i zabiera ją do Pałacu Północy na spotkanie tajnego stowarzyszenia, które założył wraz z przyjaciółmi. Gdy dziewczyna opowiada im tragiczną historię swojej rodziny, członkowie stowarzyszenia postanawiają jej pomóc w odnalezieniu legendarnego domu, który pojawia się w opowieści. Nie wiedzą, że właśnie natrafili na trop jednej z najpotworniejszych tajemnic Kalkuty. Płonący pociąg, dworzec widmo, ognista zjawa - to tylko niektóre elementy makabrycznej łamigłówki, którą przyjdzie im rozwiązać… Misja, która miała być niecodzienną przygodą, niebawem okazuje się śmiertelnie niebezpiecznym wyzwaniem.

ŚWIATŁA WRZEŚNIA
Okrutna tajemnica wspaniałej nadmorskiej rezydencji pełnej wielu ponurych wspomnień.
Tajemniczy i groźny stwór zamieszkujący normandzki las Cavenmore.
Tę powieść mógłby napisać młody Julian Carax, bohater Cienia Wiatru.

Jest rok 1936, Simone Sauvelle po śmierci męża zostaje praktycznie bez środków do życia.
Dzięki pomocy sąsiada udaje jej się dostać pracę jako ochmistrzyni normandzkiej rezydencji Lazarusa Janna, wynalazcy i właściciela fabryki zabawek. Pani Sauvelle wraz z dziećmi: 14-letnią Irene i młodszym Dorianem wyjeżdża do Normandii.
Podczas pierwszej wizyty u gospodarza rodzina Sauvelle zostaje oprowadzone po części domu pełnego przedziwnych mechanicznych zabawek. Dowiaduje się również o dziwnej chorobie żony Lazarusa. Po pewnym czasie Irene zaprzyjaźnia się z Hannah, kucharką wynalazcy, dzięki której poznaje Ismaela. Kiedy Hannah zostaje odnaleziona martwa, Irene i Ismael postanawiają zgłębić tajemnicę jej śmierci. Aby tego dokonać, będą musieli rozwiązać szereg zagadek związanych z Lazarusem i jego żoną.


GALERIAeAskir - W Y B R A N E O F E R T Y© 2[zasłonięte]005-20
Net_Studio
?