Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zachowanie Przedsiębiorstwa W... [nowa]

19-01-2012, 22:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093836
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 01:51:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zachowanie Przedsiębiorstwa W Procesie Internacjonalizacji
Krzysztof Fonfara

Zachowanie Przedsiębiorstwa W Procesie Internacjonalizacji
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-83818-22-2
  • liczba stron: 156
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: pwe
  • Wymiary: 160 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-03
  • Opis

    Prowadzone badania i obserwacje praktyki wskazują, iż przedsiębiorstwa nie działają na rynku jako w pełni autonomiczne podmioty. Za pomocą rozlicznych kontaktów i relacji tworzą one sieć powiązań z różnymi podmiotami otoczenia: nabywcami, dostawcami, konkurentami, podmiotami wpływowymi itp. Autorzy tej książki przyjmują, iż funkcjonowanie przedsiębiorstwa w ramach sieci powiązań z różnymi podmiotami może okazać się czynnikiem decydującym w kształtowaniu długookresowego sukcesu firmy w procesie internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do tego procesu, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
    Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    1. Istota i zakres procesu internacjonalizacji firmy
    1.1. Interpretacja i zasięg procesu internacjonalizacji firmy
    1.2. Przegląd podstawowych modeli internacjonalizacji firmy - aspekty behawioralne
    1.3. Proces internacjonalizacji firmy a jej sukces rynkowy
    2. Proces internacjonalizacji firmy w świetle podejścia sieciowego
    2.1. Podstawy teoretyczne podejścia sieciowego
    2.2. Istota i charakterystyka podejścia sieciowego do procesu internacjonalizacji firmy
    3. Typologia zachowań firm w procesie internacjonalizacji
    3.1. Cel i zakres projektu badawczego
    3.2. Identyfikacja i charakterystyka typów zachowań firm w procesie internacjonalizacji
    3.3. Ocena typów zachowań firm przez pryzmat sukcesu rynkowego - wyniki badań empirycznych
    4. Analiza typów zachowań firm w procesie internacjonalizacji
    4.1. Wykorzystanie powiązań zewnętrznych przez firmę w procesie internacjonalizacji - outsourcing
    4.2. Wpływ transferu wiedzy na sukces rynkowy przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji
    4.3. Uwarunkowania branżowe w procesie internacjonalizacji firmy na przykładzie przedsiębiorstw zaawansowanych technologii
    5. Zachowania firm w procesie internacjonalizacji - case-studies
    5.1. Wavin Metalplast-Buk Sp. z o.o.
    5.2. Hochland Polska Sp. z o.o.
    5.3. Trepko Sp. z o.o.
    5.4. PSO Sp. z o.o.
    5.5. Firma CHN
    5.6. GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA
    5.7. Strauss Cafe Poland Sp. z o.o.
    Najważniejsze ustalenia i wnioski
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa