Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zachowania konsumentów

23-01-2014, 22:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 64.24 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 3827457320
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-01-2014 21:58:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Logo Mediator

KSIĘGARNIA PLUSMEDIATOR

ul. Gierczak 32/134
70-821 Szczecin (zachodnio-pomorskie)
telefon:[zasłonięte]91818

GG: Status Gadu-Gadu15[zasłonięte]226
[zasłonięte]@gmail.com

Regulamin zwrotów i wysyłek

Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie do Ciebie towaru.

Koszty przesyłki zależą od wybranej formy płatności.

Jeżeli zamawiasz więcej niż dwie pozycje i chcesz otrzymać je w jednej paczce, powiadom nas. Takie wysyłki obowiązuje dopłata 1 złoty za każdą dodatkową pozycję (powyżej dwóch książek).

Oferujemy 10 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy:
- Jeżeli uznasz, że z jakiegokolwiek powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, a nie został uszkodzony, napisz o tym do nas i odeślij przesyłkę w ciągu 10 dni od daty odebrania na nasz adres: Mediatorplus, ul. Gierczak 32 sp 134, 70-821 Szczecin.

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego! Tylko wysyłka!!!

Wysyłamy tylko na aktualny adres podany w danych na Allegro ("Dane do wysyłki" ). Nie odpowiadamy na próby ustalania adresu wysyłki innego niż podany w danych na Allegro i nie wysyłamy na adresy podawane w inny sposób! Prosimy o uaktualnienie przed zakupem swoich danych na Allegro!


Zachowania konsumentów


 
Wydawca:
Autorzy: Marc Vanhuele
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52674
SKU:
Seria:
Wydanie: 1
Stron: 399
Język:
Oprawa: miękka
Tom:
Kod: ABCD-19163*
Zachowania konsumentów

Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak:zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów,schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.


Formy dostawy

  • List ekonomiczny
    6.00 zł


  • List priorytetowy
    7.00 zł


  • List polecony ekonomiczny
    8.00 zł


  • List polecony priorytetowy
    11.00 zł


  • Poczta Polska pobranie
    18.00 zł


  • E-PRZESYŁKA przedpłata
    10.00 zł


  • E-PRZESYŁKA pobranie
    14.50 zł


  • Dopłata za zamówienia łączone (powyżej dwóch książek w jednej paczce):
    + 1.00 zł za każdą dodatkową książkę


  • Przesyłka GRATIS od kwoty zamówienia 300.00 zł (niezależnie od ilości)


Uwaga: