Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego

20-07-2015, 10:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik Rajska_Chwila
numer aukcji: 5530614131
Miejscowość Kościan
Wyświetleń: 1   
Koniec: 20-07-2015 10:21:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.59 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Zestaw: sama książka
Przeznaczenie: do liceum, dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAMY NA AUKCJI!

TYTUŁ: Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego. Metodyka nauczania.
AUTOR: Ewa Lipińska, Anny Seretny (red.)

PRZEKŁAD: -
WYDAWNICTWO: Universitas
ROK WYDANIA: 2006
STRON: 340
FORMAT: 165x240mm
OKŁADKA: miękka
ISBN: 83-[zasłonięte]-0407-5
DODATKI: -
SERIA: Metodyka nauczania języka polskiego jako obcego. Tom 4.
STAN: bardzo dobry- (lekko uszkodzona okładka), nowa i nieużywana.

Praca zbiorowa Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego - to kontynuacja ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego. Obie pozycje tworzą całość, wzajemnie się uzupełniając. W ABC znalazło się omówienie zagadnień metodycznych z zakresu nauczania podsystemów języka, rozwijania sprawności oraz kontroli wyników. Niniejsza praca koncentruje się na szeroko rozumianym kontekście nauczania, uwzględniając m.in. uczącego się, nauczyciela, proces dydaktyczny, kontakty językowe itp.

Wobec zmian w glottodydaktyce, zwrócenia uwagi na spraw¬ności językowe, a przede wszystkim na kształcenie kompe¬tencji komunikacyjnej, a także wzrastającej roli standaryzacji i certyfikacji, wydanie książki z zakresu dydaktyki jest przed¬sięwzięciem cennym i pożądanym (...) Ze względu na zakres podjętej problematyki, ujęcie metodologiczne, wartość mery¬toryczną i. analityczną książka może stać się kompendium wiedzy z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego. Powinna wejść na stałe do podstawowej literatury przed¬miotu.
prof. Urszula Zydek-Bednarczuk

Autorzy prac zamieszczonych w niniejszym tomie nie napisali ich z pozycji nieznoszących sprzeciwu autorytetów, lecz z po¬zycji doradców, dzielących się swą wiedzą i doświadczeniem. Pomagała im w tym świadomość, że wspólnie tworzyli pier¬wsze w historii podstawy dydaktyki języka polskiego jako obcego.
prof. Władysław T. Miodunka



POLECAMY!

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE!

PRZED ZALICYTOWANIEM KONIECZNIE PRZECZYTAJ „O MNIE”!