Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Z.Knecht Zarządzanie marketingowe

19-01-2012, 14:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 10 zł     
Użytkownik adam_kasiorek
numer aukcji: 2035032911
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 11:58:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1998
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zdzisław Knecht: Zarządzanie marketingowe- planowanie, organizowanie, wdrażanie./Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu, wydaw. MOK, Wrocław- Warszawa 1998, 140 s.SPIS TREŚCI Wstep_ 1. ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM JAKO DZIAŁANIE ZORGANIZOWANE____6 1.1. Przedmiot i funkcje zarządzania.......................................................................................................6 1.2. Struktura organizacyjna i jej wpływ na sprawność zarządzania....................................................10 1.3. Funkcje zarządzania marketingowego i jego uwarunkowania......................................................13 1.4. Organizacja komórek marketingowych w przedsiębiorstwie.........................................................18 • Kierownik kontraktu: jego rola i miejsce w firmie.........................................................................................29 • Zadania komórek marketingu..........................................................................................................................31 2. STRATEGIA MARKETINGOWA FIRMY _____________________________37 2.1. Analiza otoczenia firmy...................................................................................................................37 2.2. Określenie celów marketingowych.................................................................................................38 2.3. Strategie marketingowe ..................................................................................................................40 2.4. Rozwinięcie programu marketingu-mix.........................................................................................42 • Strategia marketingowa produktu....................................................................................................................43 • Strategia marketingowa cen............................................................................................................................49 • Strategia marketingowa dystrybucji ...............................................................................................................51 • Strategia marketingowa promocji....................................................................................................................54 3. ZAKRES DZIAŁANIA W KONWENCJI MARKETINGOWEJ_________________66 3.1. Marketing a sprzedaż. Instrumenty marketingowe.........................................................................66 3.2. Techniki sprzedaży..........................................................................................................................71 4. MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE_____________________________80 4.1. Marketing jako egzemplifikacja strategii rynkowej .......................................................................80 4.2. Plan marketingowy jako szczególny rodzaj planu .........................................................................84 • Struktura planu................................................................................................................................................88 4.3. Zakres planu marketingowego........................................................................................................93 • Konstruowanie strategii marketingowej................................................................................................ ---.....98 4.4. Kontrola marketingowa ................................................................................................................100 5. PLAN ZNAKIEM DOJRZAŁOŚCI FIRMY I JEJ POZYCJI NA RYNKU __________105 5.1. Miejsce planowania i jego zalety w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz bariery w konstruowaniu planu..................................................................................................................105 5.2. Integracyjna rola planu w kierowaniu przedsiębiorstwem..............6. ZASADY KONSTRUOWANIA PLANU MARKETINGOWEGO ________________117 6.1. Istota i elementy planu marketingowego......................................................................................l 17 6.2. Merytoryczny zakres działań przy opracowaniu planu marketingowego.................................... 121 • Badanie rynku................................................................................................................................................ 121 • Analiza sytuacji. Analiza SWOT...................................................................................................................122 • Zakres celów marketingowych......................................................................................................................124 • Wybór strategii marketingowej .....................................................................................................................125 • Promocja sprzedaży.......................................................................................................................................127 • Zestawienie dochodów i wydatków ..............................................................................................................130 6.3. Opracowanie planu w formie pisemnej........................................................................................130 7. PERSPEKTYWY MARKETINGU _________________________________131 Literatura ___________________________________.____________136 Spis rysunków_______________________________________________139 Spis tabel________________________________________