Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR 2008 XVS650

20-01-2012, 4:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 18 900 zł     
Użytkownik motofunkrakow
numer aukcji: 2047300468
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 108   
Koniec: 23-01-2012 16:25:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 

 

Moto Fun HONDA Kraków
ul. Góra Libertowska 24 30-444 Kraków

GODZINY PRACY:
poniedziałek-piątek 10.00-18.00
sobota 10.00-14.00

NUMER KONTA:
93 1680 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0620000 [zasłonięte] 149163

KONTAKT:
tel. 12 [zasłonięte] 05
[zasłonięte]@motofun.pl

POJAZDY, AKCESORIA, ODZIEŻ
[zasłonięte]@motofun.pl

CZĘŚCI
[zasłonięte]@motofun.pl

GDZIE KUPUJESZ MOTOCYKL
Firma Moto Fun istnieje od 1998. Jesteśmy autoryzowanym dealerem motocykli Honda. Prowadzimy sprzedaż oraz serwis motocykli, quadów i skuterów. Salon oferuje szeroką gamę odzieży, akcesoriów oraz kasków. Zapraszamy także do serwisu, nasi pracownicy to wykwalifikowana kadra z wieloletnim doświadczeniem.

CO ZYSKUJESZ
Każdy klient, który kupił u nas motocykl, nowy lub używany otrzyma rabat na odzież, akcesoria i materiały eksploatacyjne 10%. Informujemy o pełnej historii pojazdu oraz udzielamy 3 miesięcznej rękojmi na pojazdy używane.

 

FINANSOWANIE/TRANSPORT
Na miejscu uzyskasz kredyt, leasing i ubezpieczenie na bardzo korzystnych warunkach pakietowych. W zależności od wartości transakcji koszt transportu w kraju wynosi od 0 do 360pln.
 

OPIS MOTOCYKLA YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR.
- rok produkcji 2008
- I rejestracja w Polsce 15/06/2010, pochodzenie USA
- przebieg 8800 mil
- bez wypadkowy
- I właściciel w Polsce
- akcesoryjny bagażnik
- sakwy boczne

Ogólna charakterystyka:
Opis motocykla link...
Model ten zaczęto produkować od 1997 roku. Początkowo produkowany jako Custom miał płytkie błotniki i dużo chromu w 1998 dołączył do niego model Classic  charakteryzowały go głębokie błotniki i szersze przednie koło. Miał on zastąpić długo produkowany model Virago 535, który powoli wychodził z mody, jednak najważniejszy jego element, silnik konstruktorzy Yamahy pozostawili bez większych zmian. Podstawowa różnica tkwi w większej średnicy cylindrów oraz pomniejszonych dyszach gaźnikowych, dzięki czemu Drag Star 650 jest nieco słabszy od swojej starszej siostry, ale za to oszczędniejszy-przy spokojnej jeździe potrafi spalić nieco powyżej 4L/100km ... link...

 

Dane techniczne i serwisowe Yamaha Drag Star 650 [zasłonięte] 199707

Wymiary i masy - CLASSIC/CUSTOM

Długość całkowita:

2450 mm/2295 mm

Szerokość całkowita:

930 mm/880 mm

Wysokość całkowita:

1105 mm/1065 mm

Wysokość siedziska:

710 m/ 695 mm

Rozstaw osi:

1625 mm/1610 mm

Prześwit:

140 mm/140 mm

Promień zawracania:

3500 mm/3100 mm

Masa:

249 kg/227 kg

Dopuszczalna masa całkowita:

407kg

Pojemność zbiornika:

16 L/w tym 3L rezerwa

Osiągi

Prędkość max.  

150km/h

Przyspieszenie 0-100 km

8,1s

Zużycie paliwo na 100 km   

5,6L

Rodzaj paliwa

PB 95 (benzyna 95- oktanowa)

Silnik i napęd

Typ:

chłodzony powietrzem, 4-suw, SOHC

Układ cylindrów:

2-cylindrowy z układem V

Moc:  

29,8kW  ( 40KM ) przy 6500 obr./min

Maks. moment obrotowy:

50Nm przy 3000 obr./min

Pojemność:

649 ccm

Średnica cylindra x Skok tłoka:

81 mm x 63 mm

System zapłonu

Elektroniczny  -  T.C.I (digital)

Liczba zaworów na cylinder:  

2

Stopień Sprężania:

9 : 1

Ciśnienie w cylindrze:

min 10bar, norm 11bar, max 12ba

Obroty biegu jałowego (luz):

min 1150obr/min, max 1250obr/min

Rodzaj gaźników / Średnica gardzieli:

"MIKUNI"/28mm

Chłodzenie:

powietrzem

Rozruch:

rozrusznik elektryczny

Alternator

14V 20A

Akumulator

12V- 10Ah

Układ smarowania:

mokra miska olejowa

Sprzęgło

cierne wielotarczowiec mokre

Napęd pierwotny:

przekładnia zębata

Przełożenie napędu pierwotnego:

68/38 (1.780)

Napęd wtórny:

wałek napędowy

Przełożenie napędu wtórnego:

19/18 x 32/11 (3.071)

Typ skrzyni biegów:

5- biegowa sekwencyjna

Przełożenia

1 - 38/14 (2.714); 2 - 38/20 (1.900); 3 - 35/24 (1.458); 4 - 28/24 (1.167); 5 - 29/30 (0.967)

Nadwozie i zawieszenie

Konstrukcja ramy:

Kołyskowa, stalowa

Kąt skrętu głowicy kierownicy:

35 stopni

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy:

153 mm / classic 145 mm

Zawieszenie przód - CLASSIC:

widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm

Zawieszenie tył - CLASSIC:

wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 98 mm

Zawieszenie przód - CUSTOM

widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm

Zawieszenie tył - CUSTOM

wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 86 mm

Hamulec przód:

tarczowy z zaciskiem dwu tłoczkowym, tarcza o średnicy 298mm

Hamulec tył:

bębnowy o średnicy 160mm



CENA
18900,- pln brutto

DOKUMENTY/GWARANCJA
Rękojmia 3 miesiące. Faktura Vat marża, kupujący zwolniony z podatku od czynności cywilno-prawnych /PCC/ 2%