Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Yamaha FJR 1300 AS doinwestowany, zadbany, warto!!

20-01-2012, 4:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 900 zł     
Użytkownik lord_wonder
numer aukcji: 2040210934
Miejscowość Bieruń
Wyświetleń: 448   
Koniec: 19-01-2012 20:21:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie i zapraszam do zakupu mojej Yamaha FJR 1300 w wersji AS . Postaram się opisać jak najwięcej szczegółów z historii i obecnego jej stanu. Jednak jeżeli coś pominę lub będą mieli Państwo dodatkowe pytania proszę o kontakt pod numerem 607 [zasłonięte] 93 93 lub mailowy. W razie decyzji o zakupie przed skorzystaniem z opcji „KUP TERAZ” proszę o wcześniejszy kontakt w celu doprecyzowania szczegółów transakcji. Cena jaka chcę otrzymać może nie jest najniższa, ale jak to mówią jak ktoś wie co ma to sobie ceni, a biorąc pod uwagę mój egzemplarz w porównaniu do innych w tej wersji i z tego rocznika wystawionych na aukcjach to na pewno się opłaca. 

Kombinatorom i handlarzom dziękuję, szkoda kasy na telefon, a zapraszam prawdziwych motocyklistów, którzy szukają pewnego i zadbanego "sprzęta" na długie wypady, bo ten motocykl jest do tego stworzony, zresztą skoro to czytasz to wiesz co to FJR:)

Uprzedzam pytania, w stylu dlaczego sprzedajesz, skoro masz tak dobry i sprawdzony motocykl. Nie wybieram się za granicę, nie urodziło mi się dziecko i żona marudzi (trochę nie do końca bo młody ma już 10 miesięcy:)), nie jest to nic super pilnego, żadne z tych dziwnych tłumaczeń, po prostu dla mnie czas na nieco inne podróżowanie, a taki mam plan w przyszłym sezonie, który chcę spędzić na BMW GS1200. Więc jeżeli ktoś jeździ GS-em i chce pośmigać na FJR-e to zapraszam, może się dogadamy:)

Jeszcze klika słów w temacie modelu AS, sam siadałem na niego z nieco mieszanymi uczuciami (no bo jak to bez klamki sprzęgła...), ale szybko rozwiał wszystkie moje wątpliwości i wiem jaki cel przyświecał konstruktorom. Jeżeli ktoś lubi zakręty, czyli mniejsze lub większe winkle, to tylko AS. Nogi wysoko na setach, żeby nie pozdzierać butów, a biegi sprawnie i wygodnie kciukiem i palcem środkowym. Szybko, sprawnie i bezszelestnie. Jak już jestem przy tym temacie, to nie mogę nie wspomnieć, że w celu jeszcze większych przytarć podnóżek na zakrętach moja FJR ma obniżone zawieszenie i podniesioną kierownicę. Jeździłem wieloma sportowymi motocyklami, i bez kitu FJR w tej konfiguracji bije niejednego "plastika".

 

Yamaha jest z rocznika 2006 (model oczywiście po ostatnim lifcie), zakupiona w belgijskim salonie i odkupiona na moje zamówienie od pierwszego właściciela w roku 2010. Zarejestrowana po raz pierwszy w Polsce, przeze mnie osobiście w marcu 2011.


 

Przed nowym sezonem wymieniłem oczywiście wszystko co trzeba:

- olej silnikowy (Motul 300V),

- filtr oleju,

- olej w dyfrze (Motul),

filtr powietrza,

- płyn w układzie chłodzenia (Motul).

 

Wreszcie przyszedł czas na opis wyposażenia :

 

-idealnie zsynchronizowane automatyczne sprzęgło, z możliwością zmiany biegów zarówno w sposób tradycyjny, jak i na kierownicy z informacją o aktualnym biegu wyświetlaną na liczniku,

- akcesoryjnie podniesiona kierownica,

- obniżone zawieszenie za pomocą oryginalnego zestawu Yamahy,

- dodatkowe halogeny soczewkowe, zamontowane pod lusterkami, które bardzo ułatwiają nocną jazdę, idealnie doświetlając pobocza,

- komplet oryginalnych kufrów Yamahy, łącznie z kufrem centralnym, którego nie ma zdjęciach, ponieważ praktycznie go nie używałem i leży w szafie,

- regulowane tylne zawieszenie (soft - hard), 

- elektrycznie regulowana szyba,

- dodatkowe gniazdo 12 V w schowku,

- schowek z blokadą otwarcia,

- ABS,

- crash pad'y,

- regulowane boczne owiewki, w celu lepszej osłony kolan,

- podgrzewane manetki - fabrycznie.

 

Serdecznie zapraszam na oględziny FJR-ki i do kupna bo naprawdę warto, zgadzam się oczywiście na wizytę w dowolnym serwisie bądź stacji diagnostycznej.

Zapraszam serdecznie do oględzin na miejscu, ponieważ zdjęcia nie oddają w pełni wszystkich zalet mojego motocykla.

 

kontakt 607 [zasłonięte] 93 93