Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania...

19-01-2012, 14:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997061927
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 04:49:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku
Erich Gamma, John M. Vlissides, Ralph Johnson, Richard Helm

Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2662-5
  • liczba stron: 376
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wymiary: 180 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]010-09
  • Opis

    Naucz się wykorzystywać wzorce projektowe i ułatw sobie pracę!

    • Jak wykorzystać projekty, które już wcześniej okazały się dobre?
    • Jak stworzyć elastyczny projekt obiektowy?
    • Jak sprawnie rozwiązywać typowe problemy projektowe?

    Projektowanie oprogramowania obiektowego nie jest łatwe, a przy założeniu, że powinno ono nadawać się do wielokrotnego użytku, staje się naprawdę skomplikowane. Aby stworzyć dobry projekt, najlepiej skorzystać ze sprawdzonych i efektywnych rozwiązań, które wcześniej były już stosowane. W tej książce znajdziesz właśnie najlepsze doświadczenia z obszaru programowania obiektowego, zapisane w formie wzorców projektowych gotowych do natychmiastowego użycia!

    W książce "Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku" opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce. Zamieszczono tu również katalog wzorców projektowych, podzielony na trzy kategorie: wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne. Dzięki temu przewodnikowi nauczysz się skutecznie korzystać z wzorców projektowych, ulepszać dokumentację i usprawniać konserwację istniejących systemów. Krótko mówiąc, poznasz najlepsze sposoby sprawnego opracowywania niezawodnego projektu.
    • Wzorce projektowe w architekturze MVC
    • Katalog wzorców projektowych
    • Projektowanie edytora dokumentów
    • Wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne
    • Dziedziczenie klas i interfejsów
    • Określanie implementacji obiektów
    • Obsługa wielu standardów wyglądu i działania
    • Zastosowanie mechanizmów powtórnego wykorzystania rozwiązania
    Wykorzystaj zestaw konkretnych narzędzi do programowania obiektowego!

    Spis treści:
    Przedmowa (9)
    Wstęp (11)
    Przewodnik dla Czytelników (13)
    Rozdział 1. Wprowadzenie (15)
    • 1.1. Czym jest wzorzec projektowy? (16)
    • 1.2. Wzorce projektowe w architekturze MVC w języku Smalltalk (18)
    • 1.3. Opisywanie wzorców projektowych (20)
    • 1.4. Katalog wzorców projektowych (22)
    • 1.5. Struktura katalogu (24)
    • 1.6. Jak wzorce pomagają rozwiązać problemy projektowe? (26)
    • 1.7. Jak wybrać wzorzec projektowy? (42)
    • 1.8. Jak stosować wzorce projektowe? (43)
    Rozdział 2. Studium przypadku - projektowanie edytora dokumentów (45)
    • 2.1. Problemy projektowe (45)
    • 2.2. Struktura dokumentu (47)
    • 2.3. Formatowanie (52)
    • 2.4. Ozdabianie interfejsu użytkownika (55)
    • 2.5. Obsługa wielu standardów wyglądu i działania (59)
    • 2.6. Obsługa wielu systemów okienkowych (63)
    • 2.7. Działania użytkowników (69)
    • 2.8. Sprawdzanie pisowni i podział słów (74)
    • 2.9. Podsumowanie (86)
    Rozdział 3. Wzorce konstrukcyjne (87)
    • BUDOWNICZY (BUILDER) (92)
    • FABRYKA ABSTRAKCYJNA (ABSTRACT FACTORY) (101)
    • METODA WYTWÓRCZA (110)
    • PROTOTYP (PROTOTYPE) (120)
    • SINGLETON (SINGLETON) (130)
    • Omówienie wzorców konstrukcyjnych (137)
    Rozdział 4. Wzorce strukturalne (139)
    • ADAPTER (ADAPTER) (141)
    • DEKORATOR (DECORATOR) (152)
    • FASADA (FACADE) (161)
    • KOMPOZYT (COMPOSITE) (170)
    • MOST (BRIDGE) (181)
    • PEŁNOMOCNIK (PROXY) (191)
    • PYŁEK (FLYWEIGHT) (201)
    • Omówienie wzorców strukturalnych (213)
    Rozdział 5. Wzorce operacyjne (215)
    • INTERPRETER (INTERPRETER) (217)
    • ITERATOR (ITERATOR) (230)
    • ŁAŃCUCH ZOBOWIĄZAŃ (CHAIN OF RESPONSIBILITY) (244)
    • MEDIATOR (MEDIATOR) (254)
    • METODA SZABLONOWA (TEMPLATE METHOD) (264)
    • OBSERWATOR (OBSERVER) (269)
    • ODWIEDZAJĄCY (VISITOR) (280)
    • PAMIĄTKA (MEMENTO) (294)
    • POLECENIE (COMMAND) (302)
    • STAN (STATE) (312)
    • STRATEGIA (STRATEGY) (321)
    • Omówienie wzorców operacyjnych (330)
    Rozdział 6. Podsumowanie (335)
    • 6.1. Czego można oczekiwać od wzorców projektowych? (335)
    • 6.2. Krótka historia (339)
    • 6.3. Społeczność związana ze wzorcami (340)
    • 6.4. Zaproszenie (342)
    • 6.5. Słowo na zakończenie (342)
    Dodatek A: Słowniczek (343)
    Dodatek B: Przewodnik po notacji (347)
    • B.1. Diagram klas (347)
    • B.2. Diagram obiektów (349)
    • B.3. Diagram interakcji (350)
    Dodatek C: Klasy podstawowe (351)
    • C.1. List (351)
    • C.2. Iterator (354)
    • C.3. ListIterator (354)
    • C.4. Point (355)
    • C.5. Rect (355)
    Bibliografia (357)
    Skorowidz (363)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa