Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

wyposażenie Call Center z programem do windykacji

18-02-2014, 11:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 000 zł     
Użytkownik wstrzelec
numer aukcji: 3945760348
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 25   
Koniec: 18-02-2014 11:10:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kompletne wyposażenie Call Center na 10 stanowisk z oprogramowaniem windykacyjnym i zintegrowanym autodialerem. Miejsce odbioru Siemianowice Ślskie. Wyposażenie obejmuje: 1. Serwer Proxy-1szt; 2. Serwer Elrond-1szt; 3. Serwer Poczta/WWW-1szt; 4. Serwer backup/test server-1szt; 5. switch duży-3szt; 6. router-1szt; 7. switch mały-1szt; 8. monitor ACER-9szt; 9. monitor ASUS-8szt; 10.stacja robocza dell-10szt; 11. desktop programisty-1szt; 12. desktop admina-1szt; 13. desktop dialer-1szt; 14. UPS mały-5szt; 15. klawiatura-23szt; 16. telefon IP-1szt; 17. drukarka brother dcp7055-1szt; 18. drukarka samsung color xpression-1szt. 19. drukarka hp laserjet p1102-1szt; 20.słuchawki-10szt; 21. fotel czarny obrotowy-5szt; 22. krzesło obrotowe-15szt; 23. krzesło-9szt; 24. biurko czarne-6szt; 25. stanowiska CC 2 rozety 12 os-1szt; 26. stanowiska CC 10 os-1szt; 27. wentylator-5szt; 28. farelka-3szt; 29. klimatyzator do serwerowni-1szt; 30. system windykacyjny-1szt 31. ststem dialer-1szt System do obsługi windykacji na etapie Call Center oraz windykacji terenowej jest nowoczesnym programem stworzonym aby wspomóc i usystematyzować proces windykacji należności. Program porządkuje postępowanie windykacyjne i ułatwia rozliczenia z dłużnikami oraz kontrolę terminowości spłat zadłużenia. System pozwala gromadzić informacje o całym postępowaniu windykacyjnym. Mamy do dyspozycji dane dłużników, wierzycieli, wierzytelności, informacje o odbytych z dłużnikiem rozmowach telefonicznych i spotkaniach. System może równolegle obsługiwać różne strategie windykacyjne jak również różne portfele. Zapewnia zróżnicowaną dystrybucję rozmów do poszczególnych operatorów Call Center. System pozwala na ewidencję i wydruk pism wysyłanych do dłużnika. Pisma te mogą mieć dowolnie zdefiniowaną przez użytkownika treść (pismo takie może zawierać określone informacje automatycznie pobierane z systemu, jak np. aktualna wartość zadłużenia, kwota pozostała do zapłaty, itp). System jest zintegrowany z autodialerem, który samodzielnie dzwoni do wybranych dłużników, z którymi, zgodnie z wprowadzoną strategią windykacyjną należy się skontaktować. System automatycznie zleca działalnia do windykacji terenowej. System z powodzeniem obsługiwał zlecenia windykacyjne przekazywane przez banki. System automatycznego dialera, czyli system instalowany na centrali asterisk służący do automatycznego wykonywania połączeń do zaimportowanej listy numerów w zadanej kampanii. Po zestawieniu połączenia z odbiorcą rozmowa jest kierowana do jednego z agentów obsługujących połączenia. System tworzy bazę wszystkich nagrań rozmów.