Formy płatności: - płatności Allegro
- wysyłka za pobraniem
- przelewem
- raty Żagiel
- leasing GrenkeLeasing
- płatność kartą kredytową i płatniczą
(w punkcie odbioru) - gotówką
Dane do przelewu:Lendium Sp. z o.o.Multibank S.A. 16 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571 W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI. LeasingOferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN. Przykładowe raty przy wpłacie 0% (dla kwoty 1830 PLN): - 96,99 PLN przez 36 miesięcy
- 124,38 PLN przez 24 miesiące
- 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem. Transport i wysyłka Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny. Odbiór osobisty Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w Warszawie ulica Londyńska 34/1 telefon 22 [zasłonięte] 67 O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wyświetl większą mapę | Wychowanie tom 4. Pojęcia - procesy - konteksty. Ku demokracji poprzez edukację - Czerepaniak-Walczak Maria, Dudzikowa Maria Autor: | Czerepaniak-Walczak Maria, Dudzikowa Maria (red.) | Wydawnictwo: | GWP | Opis fizyczny: | 456 s., format 24 x 17 cm., oprawa twarda | ISBN: | [zasłonięte]978-8389-095-3 | EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]48909 |
* Każda wiarygodna teoria demokracji musi odnieść się między innymi do takich dwóch żywotnych kategorii jak patriotyzm i obywatelskość. Upolitycznienie tych kategorii, manipulowanie nimi według potrzeb i doraźnych interesów, prowadzi do partykularyzmów zagrażających procesom edukacji dla demokracji. Konieczne jest zatem tworzenie warunków rozumienia i doświadczania patriotyzmu oraz bycia obywatelem, a zwłaszcza takich elementów obywatelskiego uczestniczenia, jak: podejmowanie decyzji i kształtowanie oraz artykułowanie preferencji. Kolejne studia, rozprawy i eseje składające się na ten tom pomyślane są więc jako przesłanki argumentów przeciw jednowymiarowemu podejściu do rozwoju człowieka i do zmiany społecznej oraz przeciw tym systemom myślowym, które ograniczają ludzkie poznanie i samodzielne decydowanie. W gruncie rzeczy interesuje nas odpowiedź na pytanie: Jak zapobiec niepomyślnym tendencjom osłabiającym więź społeczną, a tym samym jak przywrócić społeczne zaufanie i obywatelskie zaangażowanie? Rzadko natrafiam na prace zbiorowe, które z jednej strony są bardzo potrzebne ze względu na aktualność podjętych tematów w stosunku narastających problemów społecznych wymagających pilnego rozwiązania, a z drugiej strony nie są powierzchownym, niejako automatycznym odzewem na zaistniałe zapotrzebowanie społeczne. Recenzowana książka jest tego typu rzadkością. Trafia idealnie w samo centrum wywołanych przez klasę rządzącą problemów edukacyjnych, a jednocześnie nie ulega presji pospiesznego, a więc także płytkiego udzielania odpowiedzi diagnostycznych i równie silnej presji akceptowania bezrefleksyjnego rozwiązań, które są preferowane przez polityków. Z recenzji prof. S. Kowalika*
|