Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wychowanie tom 3. Pojęcia - procesy - ,_

24-01-2012, 7:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 58.60 zł     
Użytkownik wwwmegaprezentpl
numer aukcji: 2024355366
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 27-01-2012 15:26:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document
Kontakt:
tel. 222 [zasłonięte] 222
tel. 22 [zasłonięte] 67
fax. 22 [zasłonięte] 68
[zasłonięte]@MegaPrezent.pl
GG: gadu gadu

Formy płatności:

  • płatności Allegro
  • wysyłka za pobraniem
  • przelewem
  • raty Żagiel
  • leasing GrenkeLeasing
  • płatność kartą kredytową i płatniczą
        (w punkcie odbioru)
  • gotówką




Dane do przelewu:

Lendium Sp. z o.o.
Multibank S.A.
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571
W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI.

Leasing

Oferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN.
Przykładowe raty przy wpłacie 0%
(dla kwoty 1830 PLN):
  • 96,99 PLN przez 36 miesięcy
  • 124,38 PLN przez 24 miesiące
  • 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.

Transport i wysyłka


Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi.
Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny.






Realizujemy także wysyłkę za pomocą Poczty Polskiej

Odbiór osobisty

Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w
Warszawie ulica Londyńska 34/1
telefon 22 [zasłonięte] 67

O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie.


Wyświetl większą mapę

Wychowanie tom 3. Pojęcia - procesy - konteksty. O praktykach wychowania - co wzbogaca, co zubaża wychowawcę -

Wychowanie tom 3. Pojęcia - procesy - konteksty. O praktykach wychowania - co wzbogaca, co zubaża wychowawcę -

Autor:Czerepaniak-Walczak Maria, Dudzikowa Maria (red.)
Wydawnictwo:GWP
Opis fizyczny:232 s., format 24 x 17 cm., oprawa twarda
ISBN:[zasłonięte]978-8389-094-6
EAN:978[zasłonięte][zasłonięte]48909
Trzeci tom zbioru esejów pod redakcją naukową profesor Marii Dudzikowej i profesor Marii Czerepaniak–Walczak stanowi kontynuację i wzbogacenie interdyscyplinarnej dyskusji rozpoczętej w tomie 1 Wychowania. Redaktorki po raz kolejny zaprosiły do niej zarówno teoretyków i praktyków wychowania, jak i specjalistów innych dziedzin humanistycznych. Motywem nadającym ramy tej dyskusji są pytania: Czym jest wychowanie? Dzięki czemu jest tym, czym jest i czym różni się od innych procesów rozwoju osoby i zmiany społecznej? Czy i jak jest możliwe wychowanie dzisiaj? Ku jakiemu światu wychowywać? Poprzez jakie procesy, w jakich kontekstach, z jakim skutkiem? Intencją Redaktorek jest, aby czytelnik na te i zbliżone pytania, z jednej strony znajdował sugestie i projekty odpowiedzi, z drugiej zaś by ułatwiały mu samodzielne odkrywanie nowych wątków i konstruowanie własnych kategorii opisu i interpretowania współczesnych zjawisk wychowawczych oraz stawianie własnych pytań i obieranie dróg poszukiwania odpowiedzi.

Trzeci tom obejmuje studia i eseje skupione na dyskusji wokół wychowania: Kto, w jakich okolicznościach, za pomocą jakich środków realizuje projekty rozwoju człowieka i zmiany społecznej w złożonych warunkach XXI wieku? Autorzy w głównej mierze skupiają się na osobie wychowawcy i rzeczywistości szkolnej, w jakiej wypełnia on swoją misję. Jakie wymagania przed wychowawcą stawia ta współczesna, wciąż zmieniająca się rzeczywistość? Jak piszą Redaktorki we Wprowadzeniu:
[…] propozycje odpowiedzi na postawione już pytania – kto, to znaczy jacy wychowawcy, poprzez jakie procesy, w jakich kontekstach, z jakim skutkiem – są otwarte. Zamieszczone w tym tomie eseje ukazują tylko niektóre wątki wymagające rozwinięcia i poszerzenia o nowe zjawiska i nowe elementy. Przykładem tego mogą być teksty polonistów, które pisane ponad dwa lata temu, nabierają proroczej wizji w kontekście toczonej obecnie batalii o kanon lektur szkolnych. Jeśli do tego dodamy zjawiska ideologii konsumeryzmu zadomawiające się w instytucjach edukacyjnych, administracyjne zawłaszczanie sfery estetycznej (mundurki), biurokratyczne organizowanie i nadzorowanie przestrzeni intymnej (kamery) oraz towarzyszące tym działaniom wywłaszczanie naturalnych (rodziców) i profesjonalnych wychowawców z ich funkcji, otrzymujemy rosnącą skalę złożoności kontekstów wychowania.



Książki, albumy, poradniki