Formy płatności: - płatności Allegro
- wysyłka za pobraniem
- przelewem
- raty Żagiel
- leasing GrenkeLeasing
- płatność kartą kredytową i płatniczą
(w punkcie odbioru) - gotówką
Dane do przelewu:Lendium Sp. z o.o.Multibank S.A. 16 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571 W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI. LeasingOferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN. Przykładowe raty przy wpłacie 0% (dla kwoty 1830 PLN): - 96,99 PLN przez 36 miesięcy
- 124,38 PLN przez 24 miesiące
- 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem. Transport i wysyłka Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny. Odbiór osobisty Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w Warszawie ulica Londyńska 34/1 telefon 22 [zasłonięte] 67 O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wyświetl większą mapę | Wychowanie tom 3. Pojęcia - procesy - konteksty. O praktykach wychowania - co wzbogaca, co zubaża wychowawcę - Autor: | Czerepaniak-Walczak Maria, Dudzikowa Maria (red.) | Wydawnictwo: | GWP | Opis fizyczny: | 232 s., format 24 x 17 cm., oprawa twarda | ISBN: | [zasłonięte]978-8389-094-6 | EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]48909 |
Trzeci tom zbioru esejów pod redakcją naukową profesor Marii Dudzikowej i profesor Marii Czerepaniak–Walczak stanowi kontynuację i wzbogacenie interdyscyplinarnej dyskusji rozpoczętej w tomie 1 Wychowania. Redaktorki po raz kolejny zaprosiły do niej zarówno teoretyków i praktyków wychowania, jak i specjalistów innych dziedzin humanistycznych. Motywem nadającym ramy tej dyskusji są pytania: Czym jest wychowanie? Dzięki czemu jest tym, czym jest i czym różni się od innych procesów rozwoju osoby i zmiany społecznej? Czy i jak jest możliwe wychowanie dzisiaj? Ku jakiemu światu wychowywać? Poprzez jakie procesy, w jakich kontekstach, z jakim skutkiem? Intencją Redaktorek jest, aby czytelnik na te i zbliżone pytania, z jednej strony znajdował sugestie i projekty odpowiedzi, z drugiej zaś by ułatwiały mu samodzielne odkrywanie nowych wątków i konstruowanie własnych kategorii opisu i interpretowania współczesnych zjawisk wychowawczych oraz stawianie własnych pytań i obieranie dróg poszukiwania odpowiedzi. Trzeci tom obejmuje studia i eseje skupione na dyskusji wokół wychowania: Kto, w jakich okolicznościach, za pomocą jakich środków realizuje projekty rozwoju człowieka i zmiany społecznej w złożonych warunkach XXI wieku? Autorzy w głównej mierze skupiają się na osobie wychowawcy i rzeczywistości szkolnej, w jakiej wypełnia on swoją misję. Jakie wymagania przed wychowawcą stawia ta współczesna, wciąż zmieniająca się rzeczywistość? Jak piszą Redaktorki we Wprowadzeniu: […] propozycje odpowiedzi na postawione już pytania – kto, to znaczy jacy wychowawcy, poprzez jakie procesy, w jakich kontekstach, z jakim skutkiem – są otwarte. Zamieszczone w tym tomie eseje ukazują tylko niektóre wątki wymagające rozwinięcia i poszerzenia o nowe zjawiska i nowe elementy. Przykładem tego mogą być teksty polonistów, które pisane ponad dwa lata temu, nabierają proroczej wizji w kontekście toczonej obecnie batalii o kanon lektur szkolnych. Jeśli do tego dodamy zjawiska ideologii konsumeryzmu zadomawiające się w instytucjach edukacyjnych, administracyjne zawłaszczanie sfery estetycznej (mundurki), biurokratyczne organizowanie i nadzorowanie przestrzeni intymnej (kamery) oraz towarzyszące tym działaniom wywłaszczanie naturalnych (rodziców) i profesjonalnych wychowawców z ich funkcji, otrzymujemy rosnącą skalę złożoności kontekstów wychowania.
|