Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WSPÓŁPRACA CHIPTUNING, NAPRAWA DPF, FAP 3 LATA GW

04-02-2014, 12:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 100 zł     
Użytkownik wojtek-scheol
numer aukcji: 3902658166
Miejscowość Zwonowice
Wyświetleń: 63   
Koniec: 04-02-2014 12:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!
wojtek-[zasłonięte]@wp.pl || 691 [zasłonięte] 657l
Usługi elektroniczne dla Twojego auta
Satysfakcja gwarantowana

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek 9:30 - 17:00
Soboty po wczesniejszym
umówieniu

tel. 691[zasłonięte]657, 692[zasłonięte]020

Gotówka lub przelew

Odbiór osobisty:
ul. Stodolska 18
44-292 Zwonowice ( koło Rybnik )

Aby dowiedzieć się więcej
WEJDŹ TU


WSPÓŁPRACA



OFERTA WSPÓŁPRACY SKIEROWANA JEST DO WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH, ELETRYCZNO – ELEKTRONICZNYCH I TŁUMIKARSKICH ORAZ OSOB PRYWATNYCH

company-big

  • CHIPTUNING
  • ECOTUNING
  • DAWKI STARTOWE / ROZRUCHOWE
  • USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF/FAP
  • USUWANIE ZAWORÓW EGR
  • USUWANIE KLAP W KOLEKTORACH SSĄCYCH
  • USUWANIE PRZEPUSTNIC
  • USUWANIE SOND LAMBDA
  • USUWANIE LIMITERÓW PRĘDKOSCI

logo evcebc15bcae55cc982726ad3668a4edcdf

Chcąc zacząć współpracować z naszą firmą, musisz być wyposażony w podstawowy sprzęt do zgrywania oprogramowania z sterowników silnika ECU. Wiadmo, że na rynku jest wiele marek samochodów, ale większość z nich ma możliwość pobierania zawartości (tzw. map silnika) poprzez złącze diagnostyczne OBD2, w szczególności samochody Europejskie po 2000 roku.

hqdefault

Do naszych współpracowników będzie należeć nabycie i zainteresowanie klienta usługami wymienionymi wyżej, następnie zgranie oprogramowania ze sterownika silnika ECU, opisanie dokładnie modelu, mocy, roku produkcji samochodu, opisanie życzenia klienta czyli przykładowo:

( Opel Vectra, 120PS, 2006r, klient życzy sobie tuningu połączonego z oszczędnością paliwa )

Tak opisany plik wysyłają Państwo na skrzynkę e-mail, dzwonicie do naszego pracownika, który cały czas jest dostępny pod telefonem i do 45minut otrzymujecie państwo zmodyfikowany plik na adres e-mail. Następnie wgrywają państwo plik do samochodu klienta, i jazda próbna, (ewentualnie poprawka, tak aby zadowolenie klienta była w 100%)!!

IMAG0055

  • CHIPTUNING – jest to modyfikacja oprogramowania komputera sterującego silnikiem. Nowoczesne samochody posiadają jednostkę sterującą wtryskiem Engine Control Unit (zwaną w skrócie ECU), która bezpośrednio i w pełnym zakresie odpowiada za pracę silnika. Aby silnik pracował poprawnie ECU na bieżąco steruje dawkami paliwa i zapłonem korygując je na podstawie wskazań czujników takich jak sonda lambda, czujniki temperatury, obroty silnika, ciśnienie w kolektorze ssącym itd.
  • Chiptuning pozwala na optymalizację sygnałów sterujących, co powoduje zwiększenie elastyczności i efektywności pracy silnika w pełnym zakresie obrotowym. Jako rezultat otrzymujemy bezpieczny wzrost mocy w silnikach turbo diesel’a do 20%, a momentu obrotowego do 25%, należy pamiętać że dla uzyskania elastyczności pojazdu ważniejszym czynnikiem jest podniesienie i wymodelowanie przebiegu momentu obrotowego w pełnym zakresie.

alternative-fuel

  • ECOTUNING – Jest to chiptuning komputera sterującego, ale z naciskiem na poprawę elastyczności w niskim zakresie obrotów, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa. Wzrost mocy na poziomie około 10% i momentu obrotowego około 15%.
  • Oszczędność w samochodach z skrzynią ręczną około 0,7 – 1,2 l/100km, natomiast ze skrzynią automatyczną na poziomie około 1,5 – 2 l/100km, przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy. Natomiast tiry i maszyny rolnicze oszczędność paliwa na poziomie 5l do 7l/100km.

auto_start_stop_function

  • DAWKI STARTOWE/ROZRUCHOWE – korygowanie dawek startowych ma ułatwić rozruch silnika Diesla, gdy jego temperatura pracy jest wyższa niż temperatura otoczenia. Innymi słowy korekcja ta ma umożliwić szybkie uruchomienie rozgrzanego silnika. Idealne rozwiązanie do samochodów, które mają problemy z pompą wtryskową / pompo-wtryskiwaczami.
  • Dzięki korekcji dawki rozruchowej nie nadwyrężamy rozrusznika i akumulatora. Korekta przeprowadzana jest poprzez ingerencje w oprogramowanie sterownika ECU silnika. Jest to metoda całkowicie bez inwazyjna i bezpieczna do silnika.

6677

  • USUWANIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP – Usługa ta polega na przeprogramowaniu sterownika ECU, bez ingerencji fizycznej w sterownik, poprzez złącze OBD II. Nie zakładamy żadnych emulatorów!!!!
  • Oryginalny program zgrany z samochodu jest tak modyfikowany aby filtr cząstek stałych nie był obsługiwany. Wykonuje się to dzięki najlepszemu oprogramowaniu firmy Swiftec. Po wgraniu programu filtr cząstek stałych jest wyłączony, dzięki czemu może zostać wycięty lub udrożniony mechanicznie

Koniec kłopotu z palącymi się kontrolkami na liczniku oraz z brakiem mocy!!

  • USUWANIE ZAWORU RECYRKULACJI SPALIN EGR – usługa polega na wyłączeniu elektronicznym w sterowniku ECU, zawora EGR, który odpowiada za recyrkulacje gazów spalinowych.
  • Jest komponent który często ulega zanieczyszczeniu, zatarciu, lub uszkodzeniu elektronicznemu, dzięki możliwości usunięcia go, klient nie musi robić drogiego wydatku. Uszkodzony EGR objawia się szarpaniem silnika, błędami diagnostycznymi w pamięci komputera ( check engine) oraz trybem awaryjnym.

slide-21

  • USUWANIE LIMTERA PRĘDKOŚCI I ODCIĘCIA OBROTÓWwiele nowoczesnych samochodów jest wyposażony w zabezpieczenie typu Speed limiter, samochody osobowe zazwyczaj (210km/h lub 250km/h) oraz busy, zależnie od życzenia dilera lub firmy która nabywa auta, dzięki usunięciu limitera samochód może rozwinąć maksymalną szybkość.
  1. Koszty rozpoczęcia współpracy

Koszty w dużym stopniu zależą jaką gamę samochodów chcemy robić, wiadomo że systemy sterujące różnią się od siebie, mamy wiele firm produkująca sterowniki np. Bosch, Siemens, Magneti Marelli, Denso, Delphi, Valeo, Continental, Delco itd.

Jednakże możemy na początek zainwestować w podstawowy sprzęt który działa sprawnie na większości obecnych samochodów. Taki interfejsem jest MPPS, koszt to około 150zł, więc stosunkowo nie dużo, zważywszy że po pierwszym chiptuningu kwota się zwraca!

Natomiast jeśli chcemy robić wszystkie samochody od roku 1991 do najnowszych musimy zainwestować około 2700zł!!

    • Podstawowy programator + adaptery 1000zł
    • Stacja lutownicza 200zł
    • Programator BDM 200zł
    • Interfejs MPPS (OBD2) 150zł
    • Interfejs Galletto 1000zł (BDM + OBD2) – bardzo ułatwia praca ( opcjonalnie )
    • Kowadło (pozycjoner BDM) – bradzo ułatwia pracę ( opcjonalnie )

Więc po czterech zadowolonych klientach koszty się zwracają, a potem to już sam zarobek!!

Dla wszystkich firm i osób prywatnych z którymi współpracujemy jest STAŁE i BEZPŁATNE wsparcie techniczne poprzez infolinie!! Pomagamy w „pierwszych krokach”, naprawiamy sterowniki w razie problemów i co ważne klient zawsze może liczyć na pomoc w razie problemów i fachowe doradztwo!!

970423

GWARANCJA – na wszystkie nasze modyfikacje wystawiamy 3 letnią pisemną gwarancje, która może być przekazana klientowi. Gwarancja obejmuje poprawności oprogramowania, czyli:

  • Samochód nie będzie przechodził w tryb awaryjny
  • Nie będzie żadnych kontrolek z niesprawności silnika
  • Nie będzie dopalania DPFu
  • Nie będzie białego dymu związanego z DPF
  • Nie będzie szarpnięć ani utraty mocy

OBECNIE WSPÓŁPRACUJEMY Z 110 ZAKŁADAMI NA TERNIE POLSKI, WIELEKIEJ BRYTANI, CZECH, BIAŁORUŚI I BOŚNI, DLA KTÓRYCH SZYBKO, SPRAWNIE I RZETELNIE PRZYGOTUJEMY OPROGRAMOWANIE .