Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie...

19-01-2012, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997061995
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 04:59:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Al Ries, Jack Trout

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-0512-5
  • liczba stron: 215
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: exclusive
  • Wymiary: 205 x 195 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]007-11
  • Opis


    Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
    a klient to terytorium do zdobycia
    Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

    Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

    Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

    • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
    • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
    • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
    • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.

    Spis treści:

    Wprowadzenie: Marketing to wojna (15)

    Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

    Rozdział 2. Zasada siły (35)

    Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

    Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

    Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

    Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

    Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

    Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

    Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

    Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

    Rozdział 11. Wojna coli (121)

    Rozdział 12. Wojna piwna (139)

    Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

    Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

    Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

    Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

    Skorowidz (209)

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa