Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wojna na wrażenia, strategie polityczne... [nowa]

24-01-2012, 4:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2001225071
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 15-01-2012 10:10:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Marek Mazur, Mariusz Kolczyński

Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8359-813-6
  • liczba stron: 244
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Sejmowe
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Wydanie: pierwsze

    Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce - parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, - do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa