Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WOD - MAG WSTĄPIENIE (sześciopak, nowe)

18-01-2012, 18:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 175 zł     
Użytkownik eAskir
numer aukcji: 2035612869
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 39   
Koniec: 13-01-2012 17:34:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ZAKUPY:

Koszt wspólnej wysyłki jest równy najwyższemu kosztowi wysyłki spośród wygranych aukcji.

Koszty dostawy zostaną uwzględnione na rachunku w cenach towarów.


Kupujesz od zarejestrowanej firmy, której dane niezbędne do sfinalizowania transakcji otrzymasz w mailu po zakupie.

Wszystkie sprzedawane przedmioty są nowe i nieużywane,

Po wcześniejszym umówieniu się możliwy odbiór osobisty (bez
żadnych dodatkowych kosztów).

Tutaj znajdziesz całą moją ofertę:

eAskir - G A L E R I A S P S© 2[zasłonięte]005-20
Net_Studio
?
zobacz przedmioty

GALERIA ZAWSZE OTWIERA SIĘ W NOWYM OKNIE

LUKAS BANK: 14 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0761286 [zasłonięte] 000000 (tylko wpłaty)

TRANSPORT:

Wysyłka zamówienia w 95% następuje następnego dnia roboczego po wpłynięciu pieniędzy na konto (przelew) lub następnego dnia roboczego po zleceniu (pobranie).

Zakupy dostarczane są
w kopercie bąbelkowej lub tekturowym opakowaniu

POCZTA POLSKA dostarcza listy, paczki i pobrania pocztowe.
Średni czas dostawy od daty wysłania to około 3-5 dni robocze dla przesyłek ekonomicznych i 1-3 dni robocze dla priorytetów.

Paczki kurierskie i przesyłki pobraniowe kurierskie - powinny dojść do adresata następnego dnia roboczego po wysłaniu.
WOD - MAG WSTĄPIENIE (sześciopak, nowe)
Przedmiotem tej aukcji jest zestaw sześciu podręczników do systemu Mag: Wstąpienie wchodzących w skład Świata Mroku:
MAG: WSTĄPIENIE
KSIĘGA SZALEŃSTWA
KSIĘGA CIENI
CZYNNIK CHAOSU
CENA PRZEZNACZENIA
UKRYTA WIEDZA
SYSTEM: ŚWIAT MROKU - MAG
WYDAWCA:
ISA
STRON:
dużo
FORMAT:
21,5x27,5cm
UWAGI:
Książki są nowe. Zestaw składa się z podręcznika podstawowego i 5 podr. dodatkowych.
TREŚĆ:
Mag: Wstąpienie
Magya nie umarła.
Otwórz oczy i ujrzyj mistycznym wzrokiem,
Jak Wojna szaleje,
A Rozliczenie stoi w zasięgu ręki
Po jednej stronie stoją Inni,
Którzy wypaczyliby świat swymi szalonymi projektami;
Po drugiej, sidła Dumy,
I pokusa Mocy,
Oczekują na wewnętrzny Upadek.
Czy ścieżka nasza jest zbyt wąską?
Sam zdecydujesz.
Chodź,
Podróż cię wzywa.
Otwórz swe oczy
I Przebudź się.

Księga Szaleństwa
jest suplementem do Maga: Wstąpienie, badającym mroczniejsze obszary zasięgu magii, zawierającym:
- szczegóły na temat najgroźniejszych wrogów maga,
- tuziny mistycznych stworzeń z Mrocznej Strony,
- wskazówki dla narratora, kosmologię i wiele więcej.
Tylko tutaj gracze i Narratorzy odkryją zagubione sekrety Tradycji i ich przeciwników.

Księga Cieni
Podręcznik Gracza do Maga zawiera:
- Nowe roty. Talizmany, Zdolności, Zalety i Wady, oraz szczegóły dotyczące nieuchwytnych Ahl-i-Batinów;
- Dogłębne prawdy o magyicznych grupach i Ścieżce Wstąpienia;
- Rozszerzone zasady magyi, rekwizytów, chowańców i więcej.

Czynnik Chaosu
Łowca Skalpów jest na wolności!
Samuel Haight, arcywróg wszystkich Garou i cel Yerbeny odkrył sekret, który może rozpocząć Gehennę! Cały Świat Mroku, magowie, Spokrewnieni i Garou, pragną go odnaleźć, Jedni chcą go zabić. Inni chcą mu pomóc...
W Dzień Umarłych!
Z Mexico City po pustynie Jordanii, Haight i jego sprzymierzeńcy przemierzają świat w celu odkrycia tajemnicy nieskończonej potęgi. Czy wzmocni ona Haighta, czy też doprowadzi do końca znanego nam świata?
Musi zostać zniszczony!
Czynnik Chaosu jest wielowątkową przygodą dla: Wampira, Wilkołaka i Maga.
Zawiera w sobie:
- Przewodnik po Mexico City, zapleczu Technokracji i kwaterze głównej Sabatu.
- Straszną tajemnice, która może rozpocząć Gehennę.
- Ostatnią bitwę Samuela Haighta!

Cena Przeznaczenia
- Ulice nieustannie zadają pytania. Ta książka udziela wielu odpowiedzi, które mogą się przydać Gotycko-Punkowej drużynie. Na jej stronach gracze i Narratorzy znajdą postacie, miejsca, nowe zasady, uliczne wyposażenie i niektóre z gorzkich prawd na temat miejskiego koszmaru, w tym:
- Wycieczka, w której przewodnikiem jest ktoś, kto dobrze zna ulice.
- Tuziny postaci, miejsc i broni, oraz szczegóły dotyczące zorganizowanej przestępczości.
Materiał źródłowy do Maga, Wampira, Wilkołaka, Upiora, a nawet Odmieńca.

Ukryta Wiedza
Wszystkie przydatne w prowadzeniu sagi Maga tabele możesz znaleźć w tej książce - zasady walki, opisy Sfer, sposób kreacji bohaterów - a to jeszcze nie wszystko! Tak na graczy jak i Narratora czeka wiele innych dóbr.

GALERIAeAskir - W Y B R A N E O F E R T Y© 2[zasłonięte]005-20
Net_Studio
?