Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wizerunek Warszawy w działaniach... [nowa]

19-01-2012, 21:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.10 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1998858920
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 14-01-2012 01:04:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

Dudek-Mańkowska Sylwia

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]35079
  • liczba stron: 254
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
  • wymiary: 160 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-04
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.