Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch Nowa B-stok

28-02-2012, 20:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik Na-Rocha
numer aukcji: 2031578158
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 14   
Koniec: 31-01-2012 19:26:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Witamy serdecznie w księgarni! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy.


Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...

KSIĘGARNIA NA ROCHA

ul.Św.Rocha 13/15 lok.117
15-879 Białystok

tel. 512 [zasłonięte] 831

e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl


LITERATURA FACHOWA

biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,

teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata

KSIĘGARNIA NA ROCHA
...to księgarnia z pasją...



Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)



UWAGA!
Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.






Tytuł: Winning znaczy zwyciężać

Autor: Jack Welch, Suzy Welch

Wydawnictwo: EMKA

Oprawa: Twarda z obwolutą

Format: 16.0x23.0cm

Ilość stron: 400

Rok wydania: 2010

ISBN: 83[zasłonięte]88931-7




Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.



Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch Nowa B-stok