Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Willis - Medioznawstwo Teksty, instytucje

17-05-2014, 6:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4248972673
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 06:05:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Willis - Medioznawstwo Teksty, instytucje
ISBN: 832[zasłonięte]1604
Wymiar: 16.7x23.0cm
Nr wydania: 1
Seria: MEDIA
Ilość stron: 276
Rok wydania: 2006
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Willis Andrew
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Opis książki

Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: MEDIA STUDIES
Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych „narzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.
Zobacz także...