Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wielki mały ekran. Telewizja a codzienność..

19-01-2012, 13:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997672568
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 13:12:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wielki mały ekran. Telewizja a codzienność Polaków w latach sześćdziesiątych
Patryk Pleskot

Wielki mały ekran. Telewizja a codzienność Polaków w latach sześćdziesiątych
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8336-135-4
  • liczba stron: 206
  • Okładka: powlekana plastikiem
  • Wydawnictwo: Trio
  • Wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Analiza wchodzenia nowego medium, jakim w latach 60. była telewizja, w polski system mediów masowych (wówczas nazywanych środkami masowej informacji i propagandy). Autor w swojej pracy zajmuje się zagadnieniem ogromnie ważnym z punktu widzenia historyków - a mianowicie związkiem telewizji z życiem społeczeństwa. O ile prasa , radio oraz film były w PRL traktowane jako środki propagandy, to telewizja rozwijała się spontanicznie, z inicjatywy oddolnej - inżynierów, dziennikarzy radiowych. Kierownictwo PZPR z towarzyszem Wiesławem Gomułką na czele, nie dostrzegali znaczenia telewizji jako instrumentu propagandy partyjnej, a raczej traktowali ją jako środek upowszechniania kultury.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa