Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WHAT CHINESE WANT Tom Doctoroff

26-10-2014, 0:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 166.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643379469
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 00:42:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60334, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16028, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93965, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03403, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30187, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60334, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16028, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93965, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03403, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30187

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

What Chinese Want: Culture, Communism and the Modern Chinese Consumer

WHAT CHINESE WANT Tom Doctoroff

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tom Doctoroff
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 21 Jun 2012
Dimensions: 23.6 x 16.2 x 2.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: ABCAC4A30X

 

 

Today, most Americans take for granted that China will be the next global superpower. But despite the nation's growing influence, the average Chinese person is still a mystery - or, at best, a baffling set of seeming contradictions - to Westerners who expect the rising Chinese consumer to resemble themselves. Here, Tom Doctoroff, the guiding force of advertising giant J. Walter Thompson's (JWT) China operations, marshals his 20 years of experience navigating this fascinating intersection of commerce and culture to explain the mysteries of China. He explores the many cultural, political, and economic forces shaping the twenty-first-century Chinese and their implications for businesspeople, marketers, and entrepreneurs - or anyone else who wants to know what makes the Chinese tick. Dismantling common misconceptions, Doctoroff provides the context Westerners need to understand the distinctive worldview that drives Chinese businesses and consumers, including: why family and social stability take precedence over individual self-expression and the consequences for education, innovation, and growth; their fundamentally different understanding of morality, and why Chinese tolerate human rights abuses, rampant piracy, and endemic government corruption; and the long and storied past that still drives decision making at corporate, local, and national levels.Change is coming fast and furious in China, challenging not only how the Western world sees the Chinese but how they see themselves. From the new generation's embrace of Christmas to the middle-class fixation with luxury brands; from the exploding senior demographic to what the Internet means for the government's hold on power, Doctoroff pulls back the curtain to reveal a complex and nuanced picture of a facinating people whose lives are becoming ever more entwined with our own.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE END OF CHEAP CHINA Shaun Rein

 $10 TRILLION DOLLAR PRIZE Silverstein, Singhi

 THOUGHTS FROM A GRUMPY INNOVATOR Papaikonomou

 WHEN CHINA RULES THE WORLD Martin Jacques

 AS CHINA GOES, SO GOES THE WORLD Karl Gerth