Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Web 2.0. Przewodnik po strategiach // NOWA WAWA

12-07-2012, 18:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.39 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 2396065705
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 20   
Koniec: 03-07-2012 19:38:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

 

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

 

Zobacz mapki.

 

KONTAKT

Pn.-Pt.:    11:00 - 17:00
Sobota:   11:00 - 14:00

22 [zasłonięte] 22

601 [zasłonięte] 858

Tryb SkypeMe™! Skype
Gadu-gadu
[zasłonięte]@orbito.pl
 

ZAPEWNIAM

• szybka i rzetelna obsługa

• szybki kontakt (mail, telelefon,
   GG, Skype)

• płatność gotówką, przelew, karta

• solidna, bezpieczna przesyłka

• paragon lub faktura VAT

• wysyłka za granicę

• 10 dni na zwrot

 

PLATNOŚCI

Opcja 1 - Płatność Allegro 
e-przelew, przelew bankowy,
karta kredytowa, płatność
oddziale banku lub na poczcie
(wydruk gotowego formularza)

Opcja 2 - przelew    
89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025
W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro!

Opcja 3 - gotówka, w przypadku:
- odbioru osobistego,
- przesyłki płatnej za pobraniem.

 

ZBIORCZA PRZESYŁKA

Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony.

 

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący.

 
Przedmiot aukcji:
Web 2.0. Przewodnik po strategiach
Termin realizacji:
availability
Web 2.0. Przewodnik po strategiach   // NOWA WAWA

Autor: Shuen Amy

Wydawnictwo: Helion

Typ produktu: książka

Liczba stron: 288

Oprawa: miękka

Format: A5

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46192

Data wydania: 2[zasłonięte]009-01


 

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

  • Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?
  • Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?
  • Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?

Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

  • Wspólna wartość użytkowników portalu
  • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
  • Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
  • Spieniężanie sieci społecznych
  • Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
  • Tworzenie wartości w sieciach społecznych
  • Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
  • Style innowacji
  • Tworzenie biznesplanów Web 2.0

Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie


Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI

Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce "Web 2.0 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia

H_WEB2PS