SPRZEDAJĄCY Wojciech Kojemski ul. Aluzyjna 33c/801 03-149 Warszawa NIP: 118[zasłonięte]125-13 ZAPEWNIAM • szybka i rzetelna obsługa • szybki kontakt (mail, telelefon, GG, Skype) • płatność gotówką, przelew, karta • solidna, bezpieczna przesyłka • paragon lub faktura VAT • wysyłka za granicę • 10 dni na zwrot PLATNOŚCI Opcja 1 - Płatność Allegro e-przelew, przelew bankowy, karta kredytowa, płatność oddziale banku lub na poczcie (wydruk gotowego formularza) Opcja 2 - przelew 89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025 W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro! Opcja 3 - gotówka, w przypadku: - odbioru osobistego, - przesyłki płatnej za pobraniem. ZBIORCZA PRZESYŁKA Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony. LISTY ZWYKŁE Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący. | Przedmiot aukcji: Web 2.0. Przewodnik po strategiach
Termin realizacji:
Autor: Shuen Amy Wydawnictwo: Helion Typ produktu: książka Liczba stron: 288 Oprawa: miękka Format: A5 ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46192 Data wydania: 2[zasłonięte]009-01 Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!
- Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?
- Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?
- Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?
Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.
Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.
- Wspólna wartość użytkowników portalu
- Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
- Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
- Spieniężanie sieci społecznych
- Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
- Tworzenie wartości w sieciach społecznych
- Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
- Style innowacji
- Tworzenie biznesplanów Web 2.0
Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie
Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI
Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce "Web 2.0 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia |
|
H_WEB2PS |