ISBN: |
838[zasłonięte]7904 |
Wymiar: |
190 x 230 cm |
Nr wydania: |
I |
Seria: |
Kreatywność |
Ilość stron: |
329 |
Ocena: |
Dobry + |
Waga: |
0,63 kg |
Indeks: |
0133/53/0053 |
Rok wydania: |
1999 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Używana |
Autor: |
Warner Tony |
Wydawca: |
Wydawnictwo Astrum |
Opis książki
Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera, negocjatora, pracownika zespołu, jak i dla osób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności w komunikowaniu się między ludźmi są równie istotne w świecie systemów informatycznych, jak umiejętności techniczne i doświadczenie w biznesie.
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji, Tony Warner, ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
Uwagi:
Książka minimalnie wytarta. Brzegi stron nieznacznie zakurzone. Blok książki wygięty.