Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Warhammer Fantasy Roleplay - Winds of Magic

18-01-2012, 18:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119.90 zł     
Użytkownik piciuf
numer aukcji: 2000876931
Miejscowość Suchy Las
Wyświetleń: 17   
Koniec: 15-01-2012 00:06:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


  0603 254 358
  gry-[zasłonięte]@koliba.poznan.pl

GG: 977102    
Wysyłamy przedmioty
starannie i bezpiecznie zapakowane
w ciągu
4 dni roboczych
od wpływu środków na konto
Płatność Allegro
lub
przedpłata na konto
Kupując na tej aukcji
akceptujesz regulamin
przeczytaj:
Proste i przejrzyste zasady

Warhammer Fantasy Roleplay
Winds of Magic

Magia zawładnęła Starym Światem. Ludzie, którzy uczą się okiełznywać wiatry magii, mogą stać się potężnymi magami, albo poddać się Tzeentchowi, kuszeni przez obietnice większej mocy, wiedzy i wirtuozerii we władaniu czarnymi rytuałami.

The Winds of Magic są dodatkiem do Warhammer Fantasy Roleplay. Dostarczają informacji na temat kolegiów magii, dodatkowych zasad  i narzędzi dla magów, wskazówki dla graczy oraz mistrzów gry.

Dla mistrzów gry The Winds of Magic dodają także wiele informacji na temat Tzeentcha. Nowe zasady dla mutacji, zwiększających możliwość ucierpienia w ich skutek postaciom które parają się magią. Książka sugeruje, jak postaci magiczne są traktowane oraz jak odbierają je mieszkańcy Imperium.




Magic pervades the Old World, coursing through the Eight Winds. Humans that learn to harness the energy found in the Winds of Magic can become powerful wizards. Or they may succumb to Tzeentch, the Changer of Ways, tempted by his offer of power, knowledge, and mastery of the dark arts.

The Winds of Magic is a valuable resource for Warhammer Fantasy Roleplay. It provides all players with important background and setting information on the Colleges of Magic, some expanded optional rules and additional tools for wizards to practice their art, dozens of new spells across all eight College Orders, and more suggestions and guidance for playing wizard characters.

For the GM, The Winds of Magic also introduces the Ruinous Power Tzeentch, his daemonic minions, and insights into the Great Conspirator’s fiendish schemes. New rules for corruption and mutation expose the characters to greater risks over the course of their adventures. Finally, The Winds of Magic includes a complete adventure for GMs to challenge their players with a dangerous plot unfolding in the heart of the Empire.