Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WALLY OLINS. ON BAAND. Wally Olins

22-05-2014, 2:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 103.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174474021
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 02:05:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98833, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07918, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93295, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17686, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02851, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98833, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07918, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93295, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17686, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02851

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Wally Olins. On B®and.

WALLY OLINS. ON BAAND. Wally Olins

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Wally Olins
Language: English
Publisher: Thames & Hudson
Publication Date: 25 Oct 2004
Dimensions: 22.6 x 16.8 x 2.3 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A5AABD5152

 

 

Brands and branding are the most significant contributions that commerce has ever made to popular culture. But branding has now moved so far beyond its commercial origins that consumer response has entered uncharted territory. Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success. It will be an essential purchase for everyone in advertising, marketing and business who needs to understand why the most successful brands in the world triumph by making insiders believe in them - and consumers buy into them.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 ZAG: THE NUMBER ONE STRATEGY OF ... Marty Neumeier

 THE BRAND GAP Marty Neumeier