Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Walery Pisarek - Nowa retoryka dziennikarska NOWA!

28-01-2012, 0:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 2058630246
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   
Koniec: 25-01-2012 10:21:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Koszt wysyłki

 list ekonomiczny - 6,00 zł

 list priorytetowy - 7,00 zł

 list polecony ekonom. - 8,50 zł

 list polecony priorytet. - 10 zł

(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)
 

 

Wpłata

  mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00

(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)
 

Opis aukcji

Walery Pisarek 

Nowa retoryka dziennikarska

 

    - Wydawnictwo: Universitas
    - Rok wydania: 2005
    - Format: A5
    - Stan: NOWA
    - Okładka: miękka 
    - Ilość stron:
292

   cena detaliczna:  25,00 PLN

   Nasza cena:  16,00 PLN

 

OPIS:

 Retoryka już dwa i pół tysiąca lat temu, między innymi dzięki Arystotelesowi uzyskała taką dojrzałość, że przynajmniej niektóre jej ówczesne twierdzenia przytaczane są dziś bądź jako elementy wiedzy naukowej, bądź też jako oparte na niej zalecenia praktyczne.

Podobnie jak później propaganda i reklama zawsze miała opinię trochę dwuznaczną. Przyczynili się do tego jej współtwórcy Protagoras z Abdery, Gorgiasz z Leontinaj i inni sofiści głosząc względność prawdy.
Z obserwacji procesów komunikacyji medialnej i osobistych doświadczeń wielu znanych autorów w opinii prof. Walerego Pisarka wynika pięć smutnych prawd o komunikowaniu publicznym. Przypominają one refleksję, przypisywaną umierającemu Heglowi: „Nikt mnie nie zrozumiał prócz jednego ucznia, a i ten zrozumiał mnie źle”.

Ludzie, którzy zabierają dziś głos publicznie, mogą się skarżyć:
1. Nikt nas nie zauważa
2. Nikt nas nie słucha i nie czyta
3. Nikt nas nie rozumie
4. Nikt nam nie chce przyznać racji
5. Nikt nas nie pamięta


Retoryka dziennikarska jako sztuka skutecznego komunikowania publicznego szuka sposobów zaradzenia tym porażkom. Ma dostarczać wskazówek co należy czynić, żeby być zrozumianym, żeby słuchacze przyznali nam rację i długo nas pamiętali.

Książka w pierwszej części daje przegląd środków językowych stojących do dyspozycji piszącego, tłumaczy mechanizm funkcjonowania języka oraz wyjaśnia niezbędną terminologię lingwistyczną. Część druga radzi jak owych narzędzi opisanych w części pierwszej używać, by wypowiedź skutecznie oddziaływała.

SPIS TREŚCI

Część pierwsza: NARZĘDZIA

Tekst, jego jednostki i ich częsci
Części mowy
Sposoby wyrażania składników
Zróżnicowanie słownictwa
Mniej i więcej niż wyraz
Zróżnicowanie języków
W jakim słowniku czego szukać?

Część druga: DZIAŁANIE

Zanim zaczniesz pisać
... żeby nas czytano
... żeby nas rozumiano
... żeby był poprawny
... żeby przekonać
Informacja - publicystyka - reportaż
Obraz i słowo
Zanim oddasz tekst

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy
Na życzenie wystawiamy faktury VAT
 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313