Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WADY SLUCHU a REHABILITACJA Logopedia Głuchoniemi

28-01-2012, 0:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2019299524
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 17   
Koniec: 25-01-2012 11:11:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 14 zł
*3 - 10 książek - 18 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 18,00 zł
* 3- 10 książek 22,00 zł *








Trudności w Komunikowaniu się Osób z Uszkodzonym Słuchem.
 Socjalizacja i Rehabilitacja.


 Materiały z II Ogólnopolskiej konferencji lekarzy, psychologów, pedagogów specjalnych i logopedów.

Red. Roman Ossowski.

  Rok Wydania 1996.



Spis treści:

CZĘŚĆ PIERWSZA.
HISTORIA DZIAŁALNOŚCI OSÓB Z USZKODZONYM SŁUCHEM


T. Szefler: Metody nauczania i wychowania dzieci z uszkodzonym słuchem - rys historyczny i współczesność

Z. Andrys - Arcimowicz: XXX lat specjalistycznego ośrodka diagnozy i rehabilitacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu Polskiego Związku Głuchych w Bydgoszczy

M. Drzewiecka, R. Jaworski, K. Klugiewicz, D. Zielińska, M. Zieliński: X lecie oddziału głuchoniewidomych w Bydgoszczy

A. Korzon: Organizacja rehabilitacji małych dzieci z wadą słuchu w USA. Klinika J. Tracy

CZĘŚĆ DRUGA.
 TEORETYCZNE PODSTAWY ZABURZEŃ I ROZWOJU KOMUNIKACJI


B. Aouil: Komunikowanie się a rozwój osobowości dzieci z uszkodzeniem słuchu

B. Szczepankowski: Znaczenie języka migowego w rozwoju niesłyszącego dziecka

Z. Dysarz: Kompetencja komunikacyjna u dzieci niedosłyszących

CZĘŚĆ TRZECIA.
OSIĄGNIĘCIA DIAGNOZY I REHABILITACJI MEDYCZNEJ


W. Szyfter, E. Szymiec, A. Obrębowski, J. Przybylska, A. Stopa: Miejsce wszczepu ślimakowego w rehabilitacji dziecka niesłyszącego

A. Obrębowski, A. Pruszewicz: Skryning słuchowy jako metoda wczesnego wykrywania zaburzeń słuchu u dzieci

U. Bełza: Dziecko z wszczepem ślimakowym.
Charakterystyka wstępnej fazy pracy rehabilitacyjnej


A. Sinkiewicz: Szanse rehabilitacji osób po przebytej laryngektomii

E. Ciesielska: Rehabilitacja dzieci z wadą słuchu realizowana w Poradni Foniatrii Centrum Zdrowia Dziecka

J. Mierzwiński, U. Rychlik, J. Olijewski, A. Piziewicz, M. Polak: Epidemiologia głuchot i niedosłuchów odbiorczych u dzieci w województwie bydgoskim

A. Korzon: Zalecenia Europejskiego Biura Audiofonologii - komisji "Wczesnej rehabilitacji i diagnozy, współpracy z rodzicami"

CZĘŚĆ CZWARTA. METODYKA DIAGNOZY I REHABILITACJI
A. Stadnicki: Narzędzia do metod muzyczno - ruchowego kształcenia surdopedagogów i dzieci z wadą słuchu

J. Stadnicka: Techniki przekazu zjawisk muzycznych dzieciom z uszkodzonym słuchem


H. Branicka: Niektóre problemy diagnozowania sfery emocjonalnej osobowości dziecka głuchego ( na
przykładzie wybranych metod)


K. Krakowiak: Fonogesty jako metoda wychowania werbalnego


CZĘŚĆ PIĄTA.
 DONIESIENIA Z BADAŃ I OPIS DOŚWIADCZEŃ

M. Krawiec, U. Chudoba: Portret idealnego logopedy

K. Soszyńska; Jacy jesteśmy? Pacjenci Warszawskiej Poradni o sobie

M. Krawiec, I. Grella: Podjęcie wczesnej rewalidacji a poziom opanowania systemu językowego

M. Klaczak: Rola rodziców dzieci z wadą słuchu w ich wczesnej rehabilitacji

B. Wicka: Praca nad rozwojem mowy dzieci z uszkodzonym słuchem w klasie integracyjnej

G. Hewelt: Szczególne trudności w nauczaniu dzieci z uszkodzonym słuchem

W. Cioch: Rola logorytmiki w wychowaniu słuchowym dziecka z uszkodzonym słuchem

A. Pawlak: Praca nad kształtowaniem i rozwojem mowy dziecka z wadą słuchu - doświadczenia matki.