Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

W kierunku rozszerzonego przedsiębiorstwa

28-02-2012, 20:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 68.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031720937
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 17:29:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

W kierunku rozszerzonego przedsiębiorstwa. Analiza sektorowa rozwoju ICT w Polsce
redakcja naukowa Tadeusz Kasprzak

W kierunku rozszerzonego przedsiębiorstwa. Analiza sektorowa rozwoju ICT w Polsce
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-7251-653-7
  • liczba stron: 370
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2006
  • Opis

    "Zapoczątkowana publikacjami z początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku historia serii wydawniczej Studia Informatyki Gospodarczej jest zarazem historią integracji systemów informacyjnych, która początkowo koncentrowała się wokół hasła komputerowo zintegrowanego wytwarzania (...), a następnie zajęła się rezinżynierią procesów łamiącą tradycyjne wewnętrzne struktury przedsiębiorstw. Obecnie zajmuje się ona opisem obszaru procesów wewnętrznych i zewnętrznych (...). Z kolei w prezentowanej pracy głównym zagadnieniem jest wyjście organizacji poza pole własnych procesów biznesu i wkroczenie na teren relacji międzyorganizacyjnych".
    Prof. zw. dr hab. Tadeusz Kasprzak

    Spis treści:
    Wstęp Tadeusz Kasprzak
    ROZDZIAŁ 1. Ogólne tendencje rozwoju informatyzacji w Polsce i na świecie
    Mirosława Lasek
    1. Ogólne tendencje oraz kierunki rozwoju informatyzacji przedsiębiorstw na
    świecie i w Polsce
    2. Etapy rozwoju informatyzacji przedsiębiorstw w Polsce
    3. Stan i rozwój informatyzacji polskich przedsiębiorstw w świetle badań GUS
    4. Stan wdrożeń systemów zintegrowanych (ERP i CRM) w polskich przedsiębiorstwach
    5. Nowe funkcje i moduły systemów zintegrowanych
    6. Informatyzacja przedsiębiorstw a przystąpienie Polski do UE
    7. Przyszłość rozwoju systemów zintegrowanych dla przedsiębiorstw
    8. Plany polskich przedsiębiorstw w zakresie inwestowania w technologie informacyjne
    Podsumowanie
    Literatura
    ROZDZIAŁ 2. Zastosowanie technologii ERP w sferze finansowo-bankowej
    Dariusz Dziuba
    Wprowadzenie
    1. Ewolucja technologii ERP
    2. Strategie dostawców technologii ERP
    3. Strategie zastosowań ERP w sektorze bankowo-finansowym w Europie
    4. Specyfika zastosowań ERP w sektorze finansowo-bankowym
    5. ERP w dużych bankach - Deutsche Postbank jako studium przypadku
    6. Moduły CRM jako główny obszar zainteresowania banków
    7. ERP - potencjalne korzyści, koszty i inne ograniczenia
    8. Alternatywa dla banków - ERP w outsourcingu
    Podsumowanie
    Literatura
    ROZDZIAŁ 3. CRM w strategiach marketingu partnerskiego Tadeusz Kasprzak
    1. Szkic teorii marketingu partnerskiego
    2. CRM - system integrujący procesy zarządzania sprzedażą i obsługą klienta
    3. Strategie rozwoju CRM - Hurtownie Danych
    4. Strategie CRM i strategie biznesu
    5. Rachunek ekonomiczny CRM
    Literatura
    ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie łańcuchami dostaw sektora produkcji żywności
    wykorzystujące technologie informacyjne Wacław Szymanowski
    Wprowadzenie
    1. Geneza i charakterystyka zintegrowanego i wirtualnego systemu zarządzania
    łańcuchem dostaw
    1.1. Etapy tworzenia zintegrowanego i wirtualnego systemu zarządzania łańcuchem
    dostaw
    1.2. Modele łańcuchów dostaw
    1.3. Podstawowe pojęcia i cechy zarządzania łańcuchami i sieciami dostaw
    1.3.1. Cechy zarządzania łańcuchem dostaw (SCM)
    2. Modelowanie łańcuchów i sieci dostaw
    2.1. Zasady orientacji funkcjonalnej i orientacji procesowej
    2.2. Metodologia ciągłego usprawniania łańcuchów dostaw
    2.3. Kryteria oceny wyboru wariantu rekonstruowanego łańcucha dostaw
    3. Przesłanki przebudowy łańcucha dostaw żywności
    3.1. Przebudowa systemów logistycznych z orientacji produkcyjnej na klienta
    3.2. Zróżnicowane systemy organizacji dostaw na rynek
    3.3. Efekt Forrestera i jego wpływ na zarządzanie łańcuchami dostaw
    3.4. Specyfika systemów dystrybucji żywności
    3.5. Potrzeba przebudowy łańcuchów dostaw żywności
    4. Przebudowa podstawowego modelu zarządzania łańcuchem dostaw na podstawie
    wyboru scenariusza opartego na najlepszych praktykach
    4.1. Zasady przebudowy modelu zarządzania łańcuchami dostaw
    4.2. Etapy budowy wariantu łańcucha dostaw odpowiadającego najlepszym
    praktykom
    4.3. Podstawowe pojęcia związane z przebudową modelu łańcucha dostaw
    4.4. Struktura podstawowego modelu łańcucha dostaw
    4.5. Rozbudowana struktura podstawowego modelu łańcucha dostaw - generowanie
    efektywnych scenariuszy
    4.6. Metody mapowania procesów i decyzji
    4.7. Przykład przebudowy łańcucha dostaw warzyw i owoców w Holandii
    4.8. Uwagi końcowe
    5. Uwarunkowania tworzenia sieciowego modelu dostaw żywności
    5.1. Cechy sieci dostaw
    5.2. Podstawowe cechy łańcuchów i sieci logistycznych - porównanie
    5.3. Podstawowe pojęcia służące budowie modelu zarządzania siecią logistyczną
    5.4. Zasady budowy i tworzenia modelu zarządzania siecią logistyczną
    6. Handel jako ogniwo integracji dostaw żywności
    6.1. Ewolucja form dystrybucji w Polsce na przełomie wieków
    6.2. Typologia ogniw handlu żywnością
    6.2.1. Typologia form handlu na rynkach rzeczywistych
    6.2.2. Typologia form handlu na rynkach elektronicznych
    6.2.3. Przykłady handlu elektronicznego produktami rolnymi i żywnością
    7. Centra i platformy logistyczne
    7.1. Elementy infrastruktury sieci
    7.2. Centra logistyczne i ich rodzaje - przyszły model w Polsce
    7.3. Wielkopolska Giełda Rolniczo-Ogrodnicza jako przykład ewolucyjnego
    modelu budowy centrum logistycznego
    8. Elektroniczna platforma e-Handel jako narzędzie wspomagania zarządzania
    łańcuchem dostaw
    9. Tworzenie więzi partnerskich z wykorzystaniem technologii informacyjnych
    9.1. Zasady i etapy tworzenia związków partnerskich
    9.2. Wykorzystanie technologii informacyjnych do tworzenia związków partnerskich
    Literatura
    ROZDZIAŁ 5. Wiodące branże rynku elektronicznego w Polsce. Charakterystyka dynamiki i ocena Witold Chmielarz
    Wprowadzenie
    1. Finanse elektroniczne
    1.1. Bankowość elektroniczna
    1.1.1. Specyfika bankowości elektronicznej i przeprowadzonych badań
    1.1.2. Charakterystyka elektronicznej bankowości dla klientów instytucjonalnych
    1.1.3. Charakterystyka elektronicznej bankowości dla klientów indywidualnych
    1.2. Elektroniczne domy maklerskie
    1.2.1. Specyfika elektronicznych domów maklerskich
    1.2.2. Charakterystyka wybranych cech elektronicznych domów maklerskich
    1.2.3. Porównanie internetowych domów maklerskich
    1.3. Elektroniczne płatności
    1.3.1. Specyfika płatności elektronicznych
    1.3.2. Charakterystyka elektronicznego odwzorowania płatności na rynku elektronicznym
    1.3.3. Ocena przydatności płatności na rynku elektronicznym z punktu widzenia klienta
    2. Handel elektroniczny
    2.1. Handel elektroniczny w małych i średnich firmach
    2.1.1. Specyfika branż i założenia badania
    2.1.2. Analiza wyników badania
    2.1.3. Analiza możliwości wykorzystania internetu w rozwoju małych i średnich firm
    2.2. Księgarnie internetowe
    2.2.1. Specyfika księgarni internetowych i założenia badania
    2.2.2. Analiza wybranych witryn księgarni internetowych
    2.2.3. Analiza rynku elektronicznego w branży księgarskiej na wybranych przykładach
    2.3. Sklepy komputerowe w internecie
    2.3.1. Specyfika branży usług informatycznych
    2.3.2. Charakterystyka wybranych sklepów komputerowych w przestrzeni elektronicznej
    2.3.3. Analiza branży komputerowej na rynku elektronicznym
    2.4. Branża usług motoryzacyjnych w internecie
    2.4.1. Specyfika branży motoryzacyjnej i założenia prowadzonych badań
    2.4.2. Charakterystyka witryn w branży motoryzacyjnej
    2.4.3. Ocena rynku elektronicznego w branży motoryzacyjnej
    3. Usługi elektroniczne
    3.1. Rynek elektroniczny w rekrutacji pracowników
    3.1.1. Specyfika branży rekrutacyjnej i założenia prowadzonych badań
    3.1.2. Charakterystyka wybranych wortali rekrutacyjnych
    3.1.3. Analiza możliwości wykorzystania wortali rekrutacyjnych na rynku elektronicznym
    3.2. Usługi turystyczne w internecie
    3.2.1. Specyfika branży turystycznej
    3.2.2. Charakterystyka turystycznych systemów internetowych
    3.2.3. Ocena możliwości wykorzystania internetu w działalności turystycznej
    Podsumowanie
    Literatura
    Wykaz skrótów
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa