Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WĄŻ W RAJU ZABAWA W SPOLECZEŃSTWIE ..2011 WYS0

24-01-2012, 4:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik NEMEZIR1
numer aukcji: 2001766055
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-01-2012 12:05:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

szablon

Księgarnia Oświatowo-Szkolna "Nemezis"

ul.Gen.Hallera 26
44-200 Rybnik

Nip:642[zasłonięte]100-54

e-mail : [zasłonięte]@wp.pl

32/ 42 38 340 od godz 10-16

- Wpłata na konto:
   88 1560 [zasłonięte] 001335
        1992 [zasłonięte] 438601
- Za pobraniem

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
-Poczta  Polska
-Kurier Opek

WĄŻ W RAJU ZABAWA W SPOLECZEŃSTWIE ..2011 WYS0
Wąż w raju
Zabawa w społeczeństwie konsumpcyjnym
    
       
  
    VARIA CULTURALIA

Redakcja: Kantor Ryszard, Paleczny Tadeusz, Banaszkiewicz Magdalena
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 212
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011

  

 Zabawa jest naturalnym, powszechnym i uniwersalnym elementem ludzkiej aktywności, a przez to także ważnym elementem kultury. Ludyzm – uwarunkowana kulturowo skłonność do bawienia się – przejawiając się w przestrzeniach kultury związanych z rozrywką, spędzaniem wolnego czasu, celebrowaniem ważnych prywatnych i publicznych wydarzeń, reguluje istotny obszar ludzkich zachowań, działań i wzajemnych interakcji. Zarówno ludyzm, jak i zabawę można rozpatrywać jako zjawiska indywidualne i grupowe, odnoszące się do postaw, światopoglądów i ideologii. Związane są z religią, instytucjami władzy, organizacją społeczną, normami i wartościami kulturowymi. We współczesnym społeczeństwie, będąc wyznacznikiem postawy konsumpcyjnej, zabawa staje się także jednym z najważniejszych motorów gospodarki. Bawimy się i jesteśmy zabawiani. Jak wszystkie dobra kulturowe, różne formy zabawy są na sprzedaż i do kupienia. Zabawa zostaje oderwana od swojego społecznego podłoża, przenosząc się w świat zorganizowanej, masowej konsumpcji. Czy umiemy i potrafimy się bawić? Na ile zabawa jest wciąż elementem społecznej więzi i czynnikiem grupowej integracji? Jakie formy zabawy oferuje współczesne społeczeństwo konsumpcyjne? Na te i inne pytania szukają odpowiedzi autorzy tekstów zawartych w niniejszej książce. 

*************************

 DROGI KLIENCIE,
       KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH,
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ
         LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!