VW LUPO 1.4 TDI ROK PRODUKCJI 2002 PRZEBIEG 167 000.
SAMOCHÓD BEZWYPADKOWY W BARDZO DOBRYM STANIE MECHANICZNYM I WIZUALNYM. BEZ ŚLADU KOROZJI NA KAROSERII.
SAMOCHÓD DOINWESTOWANY I ZADBANY. W PRZECIĄGU ROKU 2011 ZOSTAŁY WYMIENIONE:
UKŁAD KIEROWNICZY
TULEJE WACHACZY, KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH, ŁOŻYSKA KÓŁ PRZEDNICH
ZAWIESZENIE
KOMPLET AMORTYZATORÓW PRZÓD + TYŁ FIRMY BILSTEIN
UKŁAD CHAMULCOWY
PRZÓD - PRZEWODY HAMULCOWE, TARCZE WENTYLOWANE + KLOCKI FIRMY ATE
TYŁ - NOWE KOMPLETNE BĘBNY
UKŁAD CHŁODZENIA
WYMIENIONY KOMPLET PRZEWODÓW GUMOWYCH ODPOWIEDZIALNYCH ZA CHŁODZENIE SILNIKA. ORYGINALNE KUPIONE W ASO VW.
UKŁAD WYDECHOWY
KOMPLETNIE NOWY UKŁAD WYDECHOWY WYMIENIONY NA CAŁEJ DŁUGOŚCI
POZOSTAŁE
WYMIENIONE ZAWIASY DRZWI, KUPIONE W ASO VW. BARDZO DENERWUJĄCY MANKAMENT Z KTÓRYM BORYKA SIĘ WIĘKSZOŚC AUT LUPO CZYLI NIE PRZYJEMNE STRZELANIE ZAWIASU PRZY OTWIERANIU I ZAMYKANIU ZOSTAŁO WYELIMINOWANE
KLIMATYZACJA - NOWO NAPEŁNIONA I ODGRZYBIONA GOTOWA NA UPAŁY.
AUTO STOI NA PRAWIE NOWYCH OPONACH LETNICH MICHELIN ENERGY SAVER 2011 KUPIONYCH ROK TEMU KTÓRE ZAJEŁY BARDZO WYSOKĄ POZYCJE W TEŚCIE OPON LETNICH NIEMIECKIEJ ORGANIZACJI ADAC.
PŁYNY EKSPLOATACYJNE I FILTRY W TYM: OLEJ SILNIKOWY, PŁYN CHŁODNICZY, FILTR POWIETRZA, FILTR OLEJU, FILTR PALIWA, FILTR KABINOWY, PASEK WIELOKLINOWY WYMIENIŁEM W MARCU TEGO ROKU.
NA KONIEC NIESPODZIANKA AUTO DYSPONUJE MOCĄ 86 KM. ZOSTAŁO SPRAWDZONE NA CHAMOWNI I WŁAŚNIE TAKI UZYSKAŁO WYNIK. JEST TO ORYGINALNA MOC FABRYCZNA TEGO SILNIKA.
SPALANIE 4.5 L W MIEŚCIE, W TRASIE MOŻNA ZEJŚĆ DO 3.5 LITRA
ZGADZAM SIĘ NA MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA AUTA W DOWOLNIE WYBRANEJ STACJI DIAGNOSTYCZNEJ, LUB WARSZTACIE.
KONTAKT : 503 [zasłonięte] 446