REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wygranie aukcji. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia wysyłając e-mail do Klienta.
- Zamówiony towar dostarczony będzie kurierem za pośrednictwem wybranej przez Sklep firmy kurierskiej. Towar może zostać również odebrany przez Klienta bezpośrednio ze Sklepu (adres wskazany w punkcie Kontakt) pod warunkiem uprzedniego ustalenia z personelem Sklepu terminu odbioru.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki lub opóźnienie w realizacji zamówienia wynikające z podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych adresowych.
- Formą płatności za towar zamówiony w Sklepie za pośrednictwem portalu alle jest zapłata za pobraniem przy odbiorze przesyłki, bądź przedpłata na konto.
- Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu, którym jest faktura VAT albo paragon. W przypadku, gdy Klient chce otrzymać fakturę VAT musi poinformować o tym personel Sklepu oraz podać dane niezbędne do jej wystawienia, czyli nazwę nabywcy, jego adres oraz numer identyfikacji podatkowej NIP.
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku zwrotu towaru Klient zobowiązany jest poinformować Sklep o zamiarze odstąpienia od umowy. Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta, w przypadku gdy w takim opakowaniu został dostarczony. Warunkiem dokonania zwrotu towaru jest przedstawienie dowodu jego zakupu.
PŁATNOŚCI
- Po wygraniu aukcji, prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy.
- W przypadku płatności na konto, prosimy o podanie w tytule nr aukcji oraz swój nick, w przypadku niekompletnych danych, nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce.
- Jeśli w ciągu 24h nie dostaniemy wypełnionego formularza, paczka zostanie automatycznie wysłana za pobraniem.
- Przy odbiorze osobistym w naszym sklepie, można zapłacić na miejscu gotówką, na chwilę obecną nie akceptujemy kart kredytowych
REKLAMACJE I ZWROTY
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne, fabrycznie nowe i posiadają gwarancję jakości producenta.
- Warunkiem rozpoczęcia procesu reklamacyjnego jest przedstawienie dowodu zakupu reklamowanego towaru.
- Koszt odesłania do Sklepu reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep zwraca Klientowi koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi zostać dokładnie opisane. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku:
- niezgodności dostarczonego towaru z towarem wybranym w zamówieniu bądź otrzymania wadliwego lub uszkodzonego fabrycznie towaru,
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
- ujawnienia się w dostarczonym produkcie wad ukrytych.
- Produkty wadliwe, uszkodzone fabrycznie lub niezgodne z zamówieniem wymieniane są na nowe pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia i odesłania towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar należy zwrócić pod adres korespondencyjny Sklepu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do Sklepu uszkodzonego towaru.
- W przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki w transporcie należy w momencie przyjmowania przesyłki sporządzić z kurierem protokół reklamacyjny. Szkody niemożliwe do zauważenia z zewnątrz należy zgłosić pracownikom Sklepu w ciągu 5 dni od odebrania towaru. W innym wypadku przesyłka zostaje uznana za prawidłowo dostarczoną.
- W przypadku ujawnienia się wad ukrytych towaru w trakcie jego eksploatacji lub montażu należy odesłać uszkodzony towar do siedziby Sklepu. Okres gwarancyjny określony jest przez producenta i zależy od rodzaju asortymentu. Reklamacja taka zostanie rozpatrzona w ciągu do 35 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem towar wymieniany jest na nowy i odsyłany do Klienta w ciągu 7 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli dany towar jest niedostępny w magazynie, Sklep zwraca Klientowi równowartość ceny towaru powiększoną o koszt odesłania towaru do Sklepu.
REGULAMIN AUKCJI
- Sklep prowadzi działalność pod adresem Jutrzenki 82 , 02-230 Warszawa. Jest to również adres korespondencyjny Sklepu.
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu oraz regulaminu serwisu alle.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego regulaminu.
- Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
- Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.12.2008
Kontakt z nami
Aleja Samochodowa
Buńczuk 7B
02-267 Warszawa
Czynne:
Poniedziałek - Piątek: 9.00-18.00
Tel. kom: 0 666 [zasłonięte] 240