Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW Jetta 1.9TDI 2007 / 150KM / KLIMA / PARKTRONIC

14-07-2015, 8:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 500 zł     
Użytkownik SL-65-AMG
numer aukcji: 5500348371
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 153   
Koniec: 14-07-2015 08:08:58

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 180000
Pojemność silnika (cm3): 1896
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

VW Jetta 1.9TDI


Wystawiam na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz VW Jetty.


Jetta kupiona w polskim salonie VW (Wrocław) i cały czas w nim serwisowana. Na każdą jedną wizytę serwisową i czynność (przeglądy, wymiany, serwis, żarówki, klima, dodatki itp.) jest faktura (nawet na wycieraczki, dywaniki, itp.…). Nigdy nie było wizyty u nieautoryzowanego mechanika, zawsze salon (z jednym miłym, małym wyjątkiem o którym mowa w dalszej części opisu). Wszystko udokumentowane. Opony regularnie wymieniane. Opony letnie nowe wymienione w tym roku (Data produkcji – 2015) – GOOD YEAR. Oprócz tego komplet opon zimowych. Obydwa komplety na osobnym zestawie felg aluminiowych (Oryginalne VW). Na drugi komplet kół są oryginalne VW pokrowce do leżakowania felg z oponami.


Klimatyzacja uzupełniana, dezynfekowana i wymieniane filtry dwa lub trzy razy w roku. Zawsze salon.


Silnik zadbany, użytkowany z należytym szacunkiem. Jest to mój kolejny samochód z silnikiem TDI i potrafię o niego zadbać. Olej lany jedynie Castrol Edge Professional, paliwo zawsze BP Ultimate (bez wyjątków). Silnik NIGDY nie myty, mimo tego, komora silnika czysta i również zadbana. Absolutnie w nienagannym stanie.


Sama jednostka to legendarna 1.9 TDI, fabrycznie bez filtra DPF. Jest to bardzo istotne. Nie będę się rozpisywał. Zainteresowani raczej znają temat, a jak nie to proszę odwiedzić kilka forów internetowych i poprzeglądać wątki związane z filtrami DPF. Okrutny jest z nimi „taniec” podczas użytkowania. Przerabiałem to na własnej skórze w Passacie 2.0 TDI. Nie życzę nikomu…


Moc podniesiona z fabrycznej do 150KM. W jednym z najlepszych wrocławskich serwisów zajmujących się programowaniem i mapowaniem silników wysokoprężnych. Absolutnie profesjonalna robota, z pełną dokumentacją i wizytą na hamowni (oczywiście mam dokumenty). Zrobione 3 lata temu i użytkowane do dziś. Dzięki temu Jetta jest cudownie „żywa”. Jest moc pod pedałem gazu, a samochód pali bardzo rozsądnie:


Trasa (od 90 do 120 km/h) – 4,5 do maksymalnie 5 Litrów paliwa na 100km

Trasa (140 km/h) – trzeba liczyć około 6 Litrów na 100km

Miasto – bardzo różnie, w zależności od pory roku, dynamiki jazdy i natężenia ruchu – od 4,5 do 7,5 Litra.


Raz wymieniany przedni zderzak. (dzięki Pani z żyłką sportowca, spotkanej na parkingu pod sklepem). Raz także robione lewe nadkole (Też parking ….). Wszystko oczywiście robione w ASO WV. Historie typowo kosmetyczne, nie było absolutnie żadnych innych uszkodzeń.


Słowo o moim modelu użytkowania samochodu. Jeżdżę raczej spokojnie. Mimo podniesionej mocy auta, nie jestem maniakiem motoryzacyjnym ani pseudo sportowcem na ulicy. Aut nie „tuninguję” itp.… Modyfikacje oprogramowania silnika zostały przeprowadzone jedynie w wyniku bardzo mocnej rekomendacji w tym kierunku przez osobę, którą uważam za autorytet w sprawach motoryzacyjnych.


Tak jak wspomniałem, cała modyfikacja została przeprowadzona na najwyższym możliwym poziomie, w pełni profesjonalnie i tak jak było w planie, auto jest mocniejsze, pali tak samo jak przed zmianą oprogramowania, lub mniej. Prawdę mówiąc ciężko to stwierdzić w mieście, a na trasie Jetta jest naprawdę ekstremalnie oszczędna!



Teraz sprawa technicznie mało istotna, lecz myślę warta wspomnienia. Samochód jest wyjątkowo regularnie pielęgnowany. Przynajmniej raz na 2-3 tygodnie myty i woskowany (tylko ręcznie) oraz dwukrotnie była prana tapicerka w środku (kompletnie, a częściej to tylko to co wymagało wyprania – najczęściej podłokietnik). W bagażniku za to od nowości oryginalna VW mata ochronna. Po jej wyjęciu stan wnętrza bagażnika- JAK NOWY J. Nie palone w środku. Tak czy inaczej, auto jest cały czas czyściutkie i pachnące, nie tylko jak większość wystrojone do sprzedaży. Żadnych takich numerów.


Auto jest w ciągłej eksploatacji, dlatego zapraszam do obejrzenia. Jestem kierowcą, który do samochodu podchodzi z wyjątkowym szacunkiem i dbałością. Zapewniam że widać to po tym egzemplarzu!


Ale niestety - nic za darmo. Nie miejcie drodzy Państwo złudzeń, takiego samochodu nie kupicie w najniższej cenie na rynku. W najniższej cenie rynkowej są auta w nieco innej kondycji…. Za moje, trzeba zapłacić uczciwą kwotę, ale zapewniam, że o wiele więcej przyszły właściciel zaoszczędzi na obsłudze i serwisie oraz zyska na komforcie użytkowania. Naprawdę dobrze jest podróżować zadbanym, bezpiecznym i niezawodnym samochodem. Sprzedaję go jedynie z powodu wymiany na nowsze auto.

Do auta oczywiście:

- pełna książka serwisowa

- kompletna dokumentacja wspomniana wcześniej w opisie (faktury, dokumenty, paragony)

- dwa kluczyki (scyzoryki) oraz dodatkowy klucz serwisowy


Wybrane elementy z wyposażenia samochodu:

- klimatyzacja

- parktronic (tył)
- komputer pokładowy
- centralny zamek z pilota
- poduszki powietrzne
- kurtyny powietrzne
- ABS
- ESP
- 4x el. szyby
- wspomaganie kierownicy

- regulacja kierownicy dwa poziomy
- felgi aluminiowe
- radio CD MP3
- halogeny
- el. ustawianie świateł
- el. ustawianie lusterek


Samochód szczerze polecam i zapraszam do oglądnięcia we Wrocławiu, po wcześniejszym umówieniu spotkania.


Tel. Kontaktowy: 608[zasłonięte]591.