VW Jetta 1.9TDI
Wystawiam na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz VW Jetty.
Jetta kupiona w polskim salonie VW (Wrocław) i cały czas w nim serwisowana. Na każdą jedną wizytę serwisową i czynność (przeglądy, wymiany, serwis, żarówki, klima, dodatki itp.) jest faktura (nawet na wycieraczki, dywaniki, itp.…). Nigdy nie było wizyty u nieautoryzowanego mechanika, zawsze salon (z jednym miłym, małym wyjątkiem o którym mowa w dalszej części opisu). Wszystko udokumentowane. Opony regularnie wymieniane. Opony letnie nowe wymienione w tym roku (Data produkcji – 2015) – GOOD YEAR. Oprócz tego komplet opon zimowych. Obydwa komplety na osobnym zestawie felg aluminiowych (Oryginalne VW) . Na drugi komplet kół są oryginalne VW pokrowce do leżakowania felg z oponami.
Klimatyzacja uzupełniana, dezynfekowana i wymieniane filtry dwa lub trzy razy w roku. Zawsze salon.
Silnik zadbany, użytkowany z należytym szacunkiem. Jest to mój kolejny samochód z silnikiem TDI i potrafię o niego zadbać. Olej lany jedynie Castrol Edge Professional , paliwo zawsze BP Ultimate (bez wyjątków). Silnik NIGDY nie myty, mimo tego, komora silnika czysta i również zadbana. Absolutnie w nienagannym stanie.
Sama jednostka to legendarna 1.9 TDI, fabrycznie bez filtra DPF . Jest to bardzo istotne. Nie będę się rozpisywał. Zainteresowani raczej znają temat, a jak nie to proszę odwiedzić kilka forów internetowych i poprzeglądać wątki związane z filtrami DPF. Okrutny jest z nimi „taniec” podczas użytkowania. Przerabiałem to na własnej skórze w Passacie 2.0 TDI. Nie życzę nikomu…
Moc podniesiona z fabrycznej do 150KM . W jednym z najlepszych wrocławskich serwisów zajmujących się programowaniem i mapowaniem silników wysokoprężnych. Absolutnie profesjonalna robota, z pełną dokumentacją i wizytą na hamowni (oczywiście mam dokumenty). Zrobione 3 lata temu i użytkowane do dziś. Dzięki temu Jetta jest cudownie „żywa”. Jest moc pod pedałem gazu, a samochód pali bardzo rozsądnie:
Trasa (od 90 do 120 km/h) – 4,5 do maksymalnie 5 Litrów paliwa na 100km
Trasa (140 km/h) – trzeba liczyć około 6 Litrów na 100km
Miasto – bardzo różnie, w zależności od pory roku, dynamiki jazdy i natężenia ruchu – od 4,5 do 7,5 Litra.
Raz wymieniany przedni zderzak. (dzięki Pani z żyłką sportowca, spotkanej na parkingu pod sklepem). Raz także robione lewe nadkole (Też parking ….). Wszystko oczywiście robione w ASO WV. Historie typowo kosmetyczne, nie było absolutnie żadnych innych uszkodzeń.
Słowo o moim modelu użytkowania samochodu. Jeżdżę raczej spokojnie. Mimo podniesionej mocy auta, nie jestem maniakiem motoryzacyjnym ani pseudo sportowcem na ulicy. Aut nie „tuninguję” itp.… Modyfikacje oprogramowania silnika zostały przeprowadzone jedynie w wyniku bardzo mocnej rekomendacji w tym kierunku przez osobę, którą uważam za autorytet w sprawach motoryzacyjnych.
Tak jak wspomniałem, cała modyfikacja została przeprowadzona na najwyższym możliwym poziomie, w pełni profesjonalnie i tak jak było w planie, auto jest mocniejsze, pali tak samo jak przed zmianą oprogramowania, lub mniej. Prawdę mówiąc ciężko to stwierdzić w mieście, a na trasie Jetta jest naprawdę ekstremalnie oszczędna!
Teraz sprawa technicznie mało istotna, lecz myślę warta wspomnienia. Samochód jest wyjątkowo regularnie pielęgnowany. Przynajmniej raz na 2-3 tygodnie myty i woskowany (tylko ręcznie) oraz dwukrotnie była prana tapicerka w środku (kompletnie, a częściej to tylko to co wymagało wyprania – najczęściej podłokietnik). W bagażniku za to od nowości oryginalna VW mata ochronna. Po jej wyjęciu stan wnętrza bagażnika- JAK NOWY J . Nie palone w środku. Tak czy inaczej, auto jest cały czas czyściutkie i pachnące , nie tylko jak większość wystrojone do sprzedaży. Żadnych takich numerów.
Auto jest w ciągłej eksploatacji, dlatego zapraszam do obejrzenia. Jestem kierowcą, który do samochodu podchodzi z wyjątkowym szacunkiem i dbałością. Zapewniam że widać to po tym egzemplarzu!
Ale niestety - nic za darmo. Nie miejcie drodzy Państwo złudzeń, takiego samochodu nie kupicie w najniższej cenie na rynku. W najniższej cenie rynkowej są auta w nieco innej kondycji…. Za moje, trzeba zapłacić uczciwą kwotę, ale zapewniam, że o wiele więcej przyszły właściciel zaoszczędzi na obsłudze i serwisie oraz zyska na komforcie użytkowania . Naprawdę dobrze jest podróżować zadbanym, bezpiecznym i niezawodnym samochodem . Sprzedaję go jedynie z powodu wymiany na nowsze auto.
Do auta oczywiście:
- pełna książka serwisowa
- kompletna dokumentacja wspomniana wcześniej w opisie (faktury, dokumenty, paragony)
- dwa kluczyki (scyzoryki) oraz dodatkowy klucz serwisowy
Wybrane elementy z wyposażenia samochodu:
- klimatyzacja
- parktronic (tył) - komputer pokładowy - centralny zamek z pilota - poduszki powietrzne - kurtyny powietrzne - ABS - ESP - 4x el. szyby - wspomaganie kierownicy
- regulacja kierownicy dwa poziomy - felgi aluminiowe - radio CD MP3 - halogeny - el. ustawianie świateł - el. ustawianie lusterek
Samochód szczerze polecam i zapraszam do oglądnięcia we Wrocławiu, po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Tel. Kontaktowy: 608[zasłonięte] 591.