Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VW Garbus silnik Budowa Sportowego Silnika VW Typ1

20-01-2012, 6:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 150 zł     
Użytkownik Quick_Stick_VW
numer aukcji: 2032484410
Miejscowość Łąck
Wyświetleń: 1024   
Koniec: 16-01-2012 09:45:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Firmę Quick Stick Performance założyłem z pasji do szybkich i bardzo szybkich VW chłodzonych powietrzem. Mam nadzieję, że pomogę Tobie w zrealizowaniu marzenia o własnym szybkim "Lufciaku"

Jako dystrybutor amerykańskiej firmy z ponad 40to letnim doświadczeniem na rynku CB Performance, w mojej ofercie znajdziecie wysokiej klasy części i podzespoły do podnoszenia mocy silników VW Typ1.


 

Budowa sportowej jednostki napędowej VW Typ 1

(chłodzony powietrzem układzie boxer) – silnik do garbusa, busa, karmann ghia, bulika, ogórka, Sand rail, kit car etc… o seryjnym skoku wału (69mm).

 

Oglądałeś filmiki o garbusach kręcących bąki, mieszających na Drag stripie mocne muscecar’y, może nowy film o Herbim albo po prostu na zlocie zauważyłeś piękną symetrię dwóch podwójnych gaźników pod klapą coraz większej Rzeszy miłośników cal-looków, resto-cal, volksrodów czy german-look’ów i zacząłeś marzyć o własnym szybkim garbusie czy karmanie?

 

Doskonale trafiłeś. Z ogromną przyjemnościom pomogę spełnić i Twoje marzenie.

Moja przygoda z tymi niecodziennymi wiatrołapami zaczęła się zapewne tak jak i Twoja. Poświęciłem się pasji bez reszty, żebyś Ty mógł spełnić swoje marzenie.

 

Ile razy słyszałeś, że podwójne gaźniki zamienią garbusa w paliwożerna bestię?

Jest to nieprawdą. Montaż podwójnych gaźników i poprawa kolejnych podzespołów pozwoli wygenerować moc, moment i przy zachowaniu zdrowego rozsądku ekonomię.

Typowe 1600ccm na podwójnych gaźnikach i typowym wydechem typu 4 w 1 nie powinno palić więcej jak 8l/100km (przy spokojnej jeździe) – skąd wiem? Taką właśnie jednostką podróżowałem do UK.

 

W cenie usługi jest zawarte:

 

- złożenie silnika (ze wszystkimi pomiarami),

- wyważenie układu korbowego do sportu (wał, koło zamachowe, docisk sprzęgła, koło pasowe, zębatki napędowe wałka i aparatu zapłonowego),

- regulacja i synchronizacja gaźników (bądź sytemu EFI) oraz układu zapłonowego,

- „Brake In” (1 odpalenie i wstępne dotarcie silnika),

- zestaw uszczelek silnika (także simering wału korbowego),

- hamowanie silnika/samochodu (nie szacuję mocy, nie jestem jasnowidzem – podaję realne wartości zmierzone na hamowni)

 

Cena usługi nie zawiera części, jest ceną Brutto (wystawiam faktury VAT)

 

Dokładna wycena kompletnej budowy silnika jest indywidualna i darmowa.

 

Potwierdzeniem zamiaru budowy silnika jest wpłata pełnej kwoty za części i obróbki ustalonej podczas wyceny oraz spisanie umowy. 

 

Oto kilka silników, które wyszły spod mojej ręki:

 

1776ccm Typ1 moc 90 Hp, 141Nm – 15,201s na ¼ mili VW garbus 1200 sparkafer

 

1776ccm Typ1 moc – jeszcze nie zmierzona VW garbus speedster

 

2176ccm Typ1 moc 150Hp, 201Nm – 13,99s na ¼ mili VW garbus 1200 mexico

 

2109ccm Typ1 moc – jeszcze nie zmierzona VW garbus 1302 / porsche 356 replika

 

Silniki są budowane na nowych podzespołach głownie firmy CB Performance, której jestem przedstawicielem na Polskę.

 

W przypadku równie montażu silnika w samochodzie oferuję transport pojazdu na firmowej lawecie (koszt transportu i montażu silnika jak i przygotowania pojazdu do przyjęcia takiej jednostki napędowej będzie ujęty w wycenie jako usługi dodatkowe).

 

Przed zalicytowaniem proszę o kontakt w celu przeprowadzenia wyceny.
”Kup teraz” dopiero po zatwierdzeniu wyceny i podpisaniu umowy na budowę silnika!




Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

  

Panelealledarmowe panele allegro