Witam
Przedmiotem aukcji są hiszpańskie klapki damskie
- rozmiar: 39
- długość wkładki: 24,5cm (całkowita długość wkładki: 25cm - mierząc od skrajnego miejsca na pięcie)
- wzór: 12308
- kolor: VAQUETILLA EMIRATOS (nasycony zielony z kwiatkiem w kolorze: ciemny brąz)
- obuwie wykonane ze skóry naturalnej
- wnętrze buta - skóra naturalna
- podeszwa: bardzo elastyczna, złożona z 3 warstw: korek prasowany, wyprofilowany, od góry pokryty skórą (wkładka), na spodzie podklejony warstwą gumy świetnie trzymającą się podłoża
Obuwie zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską Pocztex. Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 24 godzin od wpływu pieniędzy na konto. Zakupy dokonane do godziny 12.00 staramy się wysyłać tego samego dnia.
Przy jednorazowym zakupie więcej niż jednej pary - koszt wysyłki liczony jest tylko jeden raz (pod warunkiem wskazania jednego adresu dostawy). Zakupiony towar można całkowicie zwrócić lub wymienić na inny rozmiar, kolor czy model w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku wymiany bardzo prosimy o wcześniejsze uzgodnienie telefoniczne (tel.do sklepu: 32[zasłonięte] 678-36, pn-pt 9.00-17.30) Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny. Do obuwia koniecznie należy dołączyć paragon (lub fakturę). Po otrzymaniu zwracanego towaru przesyłamy jego równowartość przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 3 dni roboczych. Koszty wysyłki przy zwrocie i wymianie ponosi kupujący (klient). Wystawiamy paragon, który jest podstawą 2-letniej gwarancji. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Gwarancja obejmuje wady ukryte oraz niezgodność towaru z umową. W przypadku niezgodności towaru z umową proszę o możliwie szybki kontakt ze sklepem a następnie o odesłanie obuwia wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym. Koszty przesyłki w takiej sytuacji ponosi nasza firma. W przypadku reklamacji - po wcześniejszym kontakcie i wypełnieniu formularza reklamacyjnego proszę odesłać obuwie na adres firmy. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku reklamacji zasadnej obuwie zostanie naprawione lub wymienione na nowe. W sytuacji, kiedy naprawa lub wymiana jest niemożliwa, klient otrzyma zwrot gotówki.