Księgarnia obcojęzyczna
TRADEBOOKS telefon (71)
[zasłonięte]717-52
e-mail:
allegro@tradebooks.pl gg:
[zasłonięte]68793
Godziny otwarcia: Pon. - Pt. w godz. 11 - 17
Płatność: Wpłata na konto bankowe, płacę z Allego
Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę Vat (na pełną kwotę) - powiadomienie o wysłaniu książki przez email
Wysyłka: list polecony, paczka pocztowa lub kurier DHL
Czas wysyłki: do 24 godzin od zaksięgowania przelewu
Satysfakcja z zakupów: Zobacz nasze komentarze!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Sprzedajemy tylko nowe książki :)
Zakupy na kwotę powyżej 230 zł - wysyłka gratis
Cena:
32.49 zł Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie
Value Drivers: The Manager's Guide for Driving Corporate Value Creation, Mass Market - Mark C. Scott
Mark C. Scott value drivers How does my company actually work? How do I become a better manager? How can I fit these pieces together to get ahead? The Manager's Guide to Driving Corporate Value Creation These questions are answered in this book. Mark Scott has created an easy-to-understand visual framework and the practical tools that will enhance any manager's performance. He teaches you how to recognize what your own organization does well and what it does badly. The tools provided will help you make crucial improvements in your own area of responsibility within your organization. "In a decade where most management books wax lyrical on consulting fads for the boardroom, it focuses on the solid, unglamorous but essential ground of helping managers and employees diagnose performance and take action for themselves." Martin Sorrell, Chief Executive Officer, WPP Group PLC "Effective strategy is something that is lived everyday by managers at the coal face through a continual process of analysis, learning, refinement and application. This book is a useful primer for time-pressed managers who want to know how to add value to their companies' strategies." Professor John Quelch, Dean, London Business School "Our business is founded on smart, independent thinking professionals helping clients solve complex problems. Any book that can give people better tools to understand these problems is useful. Unlike many I read, this is a useful book." Terence M. Graunke, Chairman, Lighthouse Holdings Inc
Autor: Mark C. Scott
Wydawnictwo: Wiley
Rok wydania: 1999
Stron: 270
ISBN: 0[zasłonięte]471-861-9
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]18612
Format: 12,5/20cm
Oprawa: miękka
Język: angielski
Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać odbiór osobisty wypełniająć FOD lub poprzez email.