Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VALUE-ADDED SELLING Tom Reilly

25-10-2014, 19:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 152.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642442680
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 19:21:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76544, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32352, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16648, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12794, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58151, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76544, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32352, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16648, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12794, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58151

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Value-Added Selling: How to Sell More Profitably, Confidently, and Professionally by Competing on Value, Not Price 3/e

VALUE-ADDED SELLING Tom Reilly

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tom Reilly
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 May 2010
Dimensions: 16.2 x 2.2 x 23.6 cm
Format: Hardcover
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: AA71[zasłonięte]874

 

 

Your customers have come a long way since Value-Added Selling was published twenty-five years ago. More knowledgeable, proactive, and price conscious, they regularly scour the Internet for low prices and have come to expect much more for each dollar they spend. Now, Tom Reilly has updated his sales classic to address a marketplace where slashing deals has become the standard response to buyers' addictions to bargain-basement prices. Used to great success for more than two decades and through every type of economy, Reilly's pioneering value-added sales method operates according to two simple rules: Add value, not cost; sell value, not price. It's the only way to protect your profit margins with today's customers. Value-Added Selling provides the strategies and tactics you need to not only close more sales but to improve repeat business by understanding buyers' needs from their perspective-- and defining ''value'' accordingly.Reilly then helps you: Build a master plan that clearly directs your selling efforts Create sales tools that help you communicate your value Develop and execute effective value-added sales calls Connect with and sell to decision makers at the highest levels Increase customer retention by continuously creating new value There's nothing stopping you from joining the armies of salespeople who choose to compete on price. You can always lower your price and land a few sales. But at what cost? If you want to sell more products or services, more profi tably, to more people, you must resist this temptation and begin focusing on value. Use Value-Added Selling to consistently deliver meaningful value to your customers, compete at a higher level than your competition, and protect your profi ts in any kind of economy.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE CHALLENGER SALE Adamson

 SPIN-SELLING Neil Rackham

 CRUSH PRICE OBJECTIONS Tom Reilly

 VALUE-BASED PRICING Macdivitt, Wilkinson

 RETHINKING THE SALES FORCE Devincentis, Rackham

 THE STRATEGY BOOK Max Mckeown