Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Vademecum doradcy ubezpieczeniowego - Mielczarek

19-01-2012, 22:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 2004049098
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 18:11:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


       

           e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

         telefon
     664-[zasłonięte]-763
   


Wyłącznie przedpłata
        na konto


Przesyłki wysyłane są
        priorytetem
    (Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł

                    1.
     PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
       książki.

                     2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

                     3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
 do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

                      4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

                      
5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

                       6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
    z umową.

                        7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

                        8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
      w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
         sytuacji.



Vademecum doradcy ubezpieczeniowego - Mielczarek







"Vademecum doradcy ubezpieczeniowego"
Waldemar Mielczarek


Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN: [zasłonięte]978-8382-340-0
ilość stron: 157
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 34,70
cena promocyjna: 26,03 zł
przesyłka: 0 zł






S
pis treści
  • KILKA SŁÓW OD AUTORA
  • CZAS NA SUKCES
  • MOJA DEFINICJA SUKCESU
  • WPROWADŹ SIĘ W DOBRY NASTRÓJ
  • ZMIEŃ TRYB ŻYCIA
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • MOTYWACJA
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • CZY MOŻNA UNIKNĄĆ TRUDNYCH DNI?
  • GDY CZUJESZ SIĘ JAK INTRUZ
  • ZMIANA SPOSOBU MYŚLENIA KLUCZEM DO SUKCESU
  • PIERWSZY KROK: ROZMOWY TELEFONICZNE
  • PRZYKŁAD I: BEZ OFICJALNEGO POLECENIA
  • PRZYKŁAD II: Z JAWNEGO POLECENIA
  • PRZYKŁAD III
  • PRZYKŁAD IV
  • PRZYKŁAD V
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • ŚCIEŻKA SPRZEDAŻY
  • ROZMOWA TELEFONICZNA
  • SPOTKANIE
  • JAK PRZEKONAĆ KLIENTA DO ZAKUPU SWOJEGO PRODUKTU?
  • ANALIZA FINANSOWA
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • SPOTKANIE POD TWOJĄ KONTROLĄ
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • GDY KLIENT MA OBIEKCJE
  • OBIEKCJA SZCZEGÓLNA: ZNAJOMY BROKER LUB AGENT UBEZPIECZENIOWY
  • OBIEKCJA WIEKU: "JESTEM ZA STARY NA UBEZPIECZENIE"
  • POMOCNE ZWROTY I PYTANIA
  • „NIE” NIE MUSI OZNACZAĆ ODMOWY
  • ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY
  • PAN "BYĆ MOŻE", CZYLI PRZYPADEK BARDZO TRUDNY DO ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY
  • LUDZIE KUPUJĄ LUDZI!
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • ODMOWA PRZYJĘCIA POLISY UBEZPIECZENIOWEJ
  • TWÓJ RYNEK
  • SZUKASZ DALEKO, A KLIENT JEST BLISKO
  • POLECENIA
  • ZACZNIJ DOUBEZPIECZAĆ KLIENTÓW
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • PRZYKŁAD PROFESJONALNEGO POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM
  • JESZCZE JEDEN PRZYKŁAD DOBREJ OBSŁUGI
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • ZŁY MENTOR, CZYLI OSOBA TOKSYCZNA
  • CZY ZŁY MENTOR MIAŁ SWÓJ UDZIAŁ W TEJ HISTORII?
  • RACHUNEK SUMIENIA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • CZY SZUKASZ NOWYCH ZNAJOMOŚCI?
  • CZY PRZYCHODZĄC DO KLIENTA Z PROPOZYCJĄ SPRZEDAŻY SWOJEGO TOWARU CZY TEŻ USŁUGI, POTRAFISZ ZROBIĆ NA NIM DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE?
  • CZY FAKTYCZNIE UMAWIASZ SIĘ NA SPOTKANIA?
  • CZY PRZYCHODZĄC DO KLIENTA NA UMÓWIONE SPOTKANIE, ZAWSZE JASNO OKREŚLASZ, KIM JESTEŚ I JAKI JEST CEL SPOTKANIA?
  • CZY KONTAKTUJESZ SIĘ OSOBIŚCIE?
  • CZY ZAWSZE ODKRYWASZ, CZEGO KLIENT POTRZEBUJE?
  • CZY STARASZ SIĘ, BY KLIENT WIEDZIAŁ, CO DAJE MU JEGO POLISA?
  • CZY ZAWSZE JEDZIESZ NA SPOTKANIE PRZYGOTOWANY?
  • CZY ZAWSZE CZEKASZ Z ROZMOWĄ O UBEZPIECZENIACH, AŻ OBOJE MAŁŻONKOWIE USIĄDĄ DO STOŁU RAZEM Z TOBĄ?
  • CZY BOISZ SIĘ ROZMAWIAĆ NA TEMAT KONKURENCJI?
  • CZY ZAWSZE OPIERASZ SPRZEDAŻ NA POTRZEBACH KLIENTA?
  • CZY SPRZEDAJĄC UBEZPIECZENIE, ZAWSZE PODKREŚLASZ OCHRONĘ?
  • CZY ZAWSZE JESTEŚ OBIEKTYWNY?
  • CZY ZAWSZE PREZENTUJESZ KILKA RÓŻNYCH ROZWIĄZAŃ?
  • CZY ZAWSZE POLECASZ KONKRETNY RODZAJ UBEZPIECZENIA?
  • CZY ZAWSZE UPEWNIASZ SIĘ, ŻE TO, CO NABYŁ KLIENT, ODPOWIADA MU?
  • CZY ZAWSZE DOSTARCZASZ POPRAWNYCH I ADEKWATNYCH INFORMACJI?
  • CZY CZASAMI OMAWIASZ SZCZEGÓŁY?
  • CZY ZAWSZE OMAWIASZ KOSZTY?
  • CZY PODCZAS SPOTKANIA MÓWISZ PO POLSKU, ZROZUMIALE?
  • CZY KSZTAŁCISZ SWOICH KLIENTÓW?
  • CZY JESTEŚ WYSTARCZAJĄCO CIERPLIWY?
  • CZY ZAWSZE SPRAWIASZ, BY KLIENCI CZULI, ŻE OTRZYMUJĄ WARTOŚĆ ADEKWATNĄ DO WARTOŚCI ICH PIENIĘDZY?
  • CZY NA PEWNO GWARANTUJESZ OBSŁUGĘ WYSOKIEJ JAKOŚCI?
  • CZY ZAWSZE BIERZESZ OD KLIENTA POLECENIA?
  • CZY JESTEŚ SPRZEDAWCĄ WYSOKIEJ KLASY?
  • GODNE ZAPAMIĘTANIA
  • ZŁOTE ZASADY PROFESJONALNEGO AGENTA
  • CUDOWNY TEKST
  • ZAKOŃCZENIE

    Wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby zwiększać swoją skuteczność i zarabiać więcej


    Usiądź wygodnie i poświęć 5 minut na przeczytanie tego tekstu, a dowiesz się, jak być lepszym agentem ubezpieczeniowym i radykalnie zwiększyć swoje dochody.

    Prezentujemy wyjątkową książkę. Publikacja ta może okazać się dla Ciebie przełomową. Oto kontynuacja bestsellerowej książki „365 dni do sukcesu”. Napisana klika lat później, po nabraniu przez autora nowych doświadczeń. „Vademecum Agenta Ubezpieczeniowego” to konkretne
    i usystematyzowane wiadomości dla każdego doradcy czy handlowca, który chce osiągnąć sukces
    w swojej branży. Autor przebrnął przez trudne etapy pracy agenta i dzięki wytrwałości udało mu się osiągnąć sukces.

    Czy chcesz, aby sukces stał się także Twoim udziałem? Jeśli tak – czytaj dalej.

    Poznaj ścieżkę sprzedaży i listę obiekcji, na które natyka się każdy doradca. Pokazuje, jak przebić się przez te obiekcje. To dlatego ta publikacja przeznaczona jest dla każdego agenta i niemal każdego handlowca.

    Dlaczego ta książka jest tak dobry dla każdego agenta?

    „Postanowiłem przedstawić w sposób przejrzysty i zrozumiały wszystko, co uważam za niezbędne
    w zawodzie sprzedawcy: pracującego w handlu obwoźnym, na straganie, w supermarkecie czy też
    w ubezpieczeniach. Wiem, że zawsze to człowiek jest początkiem i końcem każdej transakcji finansowej.
    W każdym przypadku ludzie kupują ludzi. Człowiek jest istotą oddziałującą na innych i jednocześnie ulegającą również wpływom z zewnątrz. Nie można jednak tego wykorzystywać do złych celów.”


    Waldemar Mielczarek – autor publikacji



    Czego dowiesz się z książki?

    • Jak wprowadzić się w dobry nastrój pomocny przy spotkaniach z klientami?
    • Jak zmienić tryb życia i stać się bardziej zdyscyplinowaną osobą?
    • Jak uzyskać entuzjazm i radość z wykonywanej pracy?
    • Jak nie przejmować się nieudanymi spotkaniami i wyciągać z nich konstruktywne wnioski?
    • Jak rozwiać obiekcje klienta?
    • Jak nie zniechęcać się „czarnymi seriami”?
    • Jak pozbyć się uczucia, że jest się intruzem?
    • Jak przyjąć profesjonalną postawę?
    • Jak podchodzić do rozmów telefonicznych i jak skutecznie umawiać spotkania?
    • Jak walczyć ze zniechęceniem i przeciwnościami losu?

      „Vademecum Agenta Ubezpieczeniowego” to obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą odnieść sukces w zawodzie doradcy finansowego. Czerpanie z bogatych doświadczeń autora ułatwia kontakt z klientami oraz pokazuje, jak stać się godnym zaufania doradcą.

      Książka jest szczególnie pomocny dla młodych, początkujących agentów. Pokazuje, jak nie załamać się na początku ich drogi i odnosić sukcesy. Bije z niego pozytywna energia, która potrafi bardzo mocno zmotywować. Niech Twoja praca stanie się dla Ciebie pasją, a spotkania z klientami – czystą przyjemnością.

      Na jakie dodatkowe pytania odpowiada autor publikacji?

      • Jaka jest ścieżka sprzedaży?
      • Jak przekonać klienta do zakupu produktu, czyli jak skutecznie zamknąć sprzedaż?
      • Jak przeprowadzić trafną analizę finansową?
      • Jak utrzymać kontrolę nad rozmową podczas spotkania?
      • Dlaczego „nie” nie zawsze oznacza „nie”?
      • Jak uzyskać polecenia?
      • Kogo słuchać, a jakich osób się wystrzegać?
      • Jak przygotować się na spotkanie?

      ... i wiele, wiele więcej!
      Już dziś rozpocznij swoją podróż ku lepszym osiągnięciom.

     

 




    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.