Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

V-Ray dla SketchUp Pro ENG, WIN/MAC

19-01-2012, 11:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 050 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 2004968644
Miejscowość Lódź
Wyświetleń: 47   
Koniec: 17-01-2012 11:35:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedaż oprogramowania
 
 
 


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

 - -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

 

 - Po licytacji programu, proszę przesłać na adres e-mail dokładne dane osoby / firmy na którą będzie zarejestrowana licencja.

- Czas realizacji zamówienia około 2 dni, w przypadku dłuższego czasu , klient zostanie o tym poinformowany.

-Klucz licencyjny wysyłany jest TYLKO drogą elektroniczną

 
 

 

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

 
   

Wysyłka elektroniczna - 0 zł

 

 
Kompatybilny z
SketchUp 7/8
Liczba stanowisk
1
Okres ważności licencji
Bezterminowa

Silnik renderujący opracowany przez firmę ChaosGroup pracujący jako wtyczka do popularnego programu sketchUp pozwala na generowanie wysokiej jakości wizualizaci o niesamowitym stopniu realizmu. 

Możliwości:

  • NOWE! Znacznie szybszy czas tworzenia scen
  • NOWE! Poprawione i usprawnione umieszczanie materiałów na warstwach
  • NOWE! Światło posiada możliwość tworzenia profili IES (dla dokładności światła)
  • NOWE! Obsługa więcej niż 10 nowych tekstur proceduralnych (dla bardziej realistycznych renderów)
  • NOWE! Więcej shaderów (idealne dla metalowych tekstur)
  • Wielowątkowe śledzenie promieni (odbić i załamań)
  • Wygładzanie odbić i załamań
  • Pośrednia iluminacja (global illumination, global lighting). Dla różnych zbliżeń dokonywane są oddzielne obliczenia.
  • Strefy cienia (cienie miękkie). Oddzielne emitery dla obiektów typu cube i sphere (kostka i kula)
  • Pełne wsparcie dla HDRI (High Dynamic Range Imaging). Zawierający  wsparcie dla koordynatów tekstur.
  • Wielowątkowy silnik śledzący promienie (raytracing)
  • Antyaliasing – wygładzanie krawędzi obiektów (proste dwu poziomowe i adaptacyjne)
  • Możliwość ponownego wykorzystywania  map typu irradiance (zapisywanie i wczytywanie)
  • Próbkowanie inkremencyjne
  • Przemieszczenia, odkształcenia
  • Edytor materiałów
  • Funkcja V-ray słońce i niebo (Sun and Sky)
  • V-Ray fizyczna kamera
  • Efekt kamery z realistyczną głębią ostrości (Depth-Of-Field).
  • Renderowanie rozproszone pozwalające na pracę kilku komputerów nad jednym obiektem.
  • Materiały obustronne, tło, odbicia i załamania
  • Kaustyki (obwiednie promieni świetlnych)
  • Wsparcie animacji