Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

V-Ray dla Cinema 4D ENG WIN/MAC

24-06-2015, 13:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 038 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 5390511387
Miejscowość Lódź
Wyświetleń: 34   
Koniec: 24-06-2015 12:57:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedaż oprogramowania
 
 
 


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

 - -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

 

 - Po licytacji programu, proszę przesłać na adres e-mail dokładne dane osoby / firmy na którą będzie zarejestrowana licencja.

- Czas realizacji zamówienia około 2-4 dni, w przypadku dłuższego czasu , klient zostanie o tym poinformowany.

-Klucz licencyjny wysyłany jest TYLKO drogą elektroniczną

 
 

 

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

 
   

Wysyłka - 0 zł

 

 

V-Ray Cinema 4D - Silnik renderujący V-Ray autorstwa firmę LAUBlab pracujący jako wtyczka do programu Cinema 4D ,pozwala na generowanie najwyższej jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu . V-ray dla Cinema 4D oferuje użytkownikom szereg funkcji, które można oczekiwać od najwyższejjakości rendera. Dzięki szybkiemu wielowątkowemu silnikowi, w pełni wykorzystuje wszystkie procesory obsługiwane przez Twój komputer. 

 

 

Aby dokonać zamówienia produktu konieczne jest podanie 11 cyfrowego kodu licencyjnego Cinema 4D do zamówienia.
Możliwości:
  • Wielowątkowy silnik śledzący promienie (raytracing)
  • Wielowątkowe śledzenie odbić i załamań promieni
  • Wygładzanie odbić i załamań
  • Półprzezroczystość z możliwością ustawiania mgły – do tworzenia wosku, marmuru lub efektu przyciemnianego szkła
  • Strefy cienia (cienie miękkie). Oddzielne emitery dla obiektów typu cube i sphere (kostka i kula)
  • Pośrednia iluminacja (global illumination, global lighting). Dla różnych zbliżeń dokonywan e są oddzielne obliczenia.
  • Motion Blur. W tym stochastyczne pobieranie próbek.
  • Efekt kamery z realistyczną głębią ostrości (Depth-Of-Field).
  • Antyaliasing – wygładzanie krawędzi obiektów (proste dwu poziomowe i adaptacyjne)
  • Kaustyki (obwiednie promieni świetlnych)
  • Antyaliasing oparty na G-Buffer (RGBA, materiał, Z-Buffer)
  • Możliwość ponownego wykorzystywania  map typu irradiance (zapisywanie i wczytywanie)
  • Motion Blur z analitycznym próbkowaniem.
  • Wbudowane materiały do szybszych obliczeń.
  • Renderowanie rozproszone pozwalające na pracę kilku komputerów nad jednym obiektem.