Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

V-Ray 2.0 dla SketchUp Pro EN WIN LIC + Klucz USB

02-07-2015, 21:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 075 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 5416687125
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 42   
Koniec: 02-07-2015 21:26:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedaż oprogramowania


- [zasłonięte]@viasoft.pl

- 607-[zasłonięte]-759

- -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

- Po licytacji programu, proszę przesłać na adres e-mail dokładne dane osoby / firmy na którą będzie zarejestrowana licencja.

- Czas realizacji zamówienia około 2 dni, w przypadku dłuższego czasu , klient zostanie o tym poinformowany.

-Klucz licencyjny wysyłany jest TYLKO drogą elektroniczną

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

Wysyłka elektroniczna - 0 zł

Informacje

Kompatybilny z
SketchUp 8/2013/[zasłonięte]/2015
Liczba użytkowników
1
Liczba stanowisk
1
KLUCZ USB
Tak
Wsparcie GPU
Tak
Okres ważności licencji
Bezterminowa
Informacje dodatkowe
Pakiet zawiera klucz sprzętowy USB (dongle).

UWAGA: V-Ray 2.0 dla SketchUp 2015 istnieje tylko w wersji 64 bitowej.

UWAGA: uprzejmie informujemy o zwróceniu uwagi przy pobieraniu prawidłowego pliku instalacyjnego dla odpowiedniej wersji programu SketchUp.



V-Ray 2.0 dla SketchUp + Dongle USB

Użytkownicy SketchUp z wielu branż, począwszy od inżynierii aż do projektowania produktów i animacji traktują V-Ray jako szybki, prosty i ekonomiczny sposób na renderowanie najbardziej nowatorskich obrazów. Opracowany przez Chaos Group V-Ray dla SketchUp działa z programem SketchUp – jednym z najbardziej popularnych narzędzi do modelowania 3D dostępnych dziś na rynku.

SketchUp należy do najczęściej wykorzystywanych i łatwych do nauczenia programów do modelowania 3D spośród dostępnych dziś na rynku. V-Ray dla SketchUp daje użytkownikom jedno z najskuteczniejszych narzędzi do renderowania, które umożliwia wizualizację modeli z najwyższą jakością i realizmem. V-Ray działa w obrębie SketchUp, pozwalając użytkownikom na uwzględnianie renderowania w ich bieżącym cyklu pracy. V-Ray dla SketchUp działa na Windows XP, Vista oraz Mac OS, a ponadto obsługuje SU7 lub starsze wersje.

Funkcje V-Ray dla SketchUp:

  • Więcej typów shaderów (doskonałe dla tekstur metalu).
  • Ponad 10 nowych Procedural Textures, w tym tekstura Dirt (zabrudzenie) dla bardziej realistycznych renderingów.
  • Oświetlenie daje możliwość dodawania profili IES (dla dokładności światła).
  • Krótszy czas przetwarzania sceny.
  • Wsparcie dla przezroczystości SketchUp oraz przezroczystości alpha.
  • Rzeczywiste odbicia i załamania.
  • Błyszczące odbicia i załamania.
  • Globalne oświetlenie (Global Illumination) pozwala na fotorealistyczny efekt oświetlenia.
  • Obsługa miękkich cieni.
  • Obsługa HDRI.
  • W pełni wielowątkowe śledzenie promieni.
  • Macierzyste materiały SketchUp obsługiwane i zintegrowane z materiałami V-Ray.
  • Edytor materiału z podglądem materiału.
  • System słońca i nieba.
  • Kamera rzeczywista.
  • Fotograficzne efekty głębi ostrości
  • Rozproszony rendering umożliwiający przetwarzanie pojedynczego obrazu jednocześnie nawet przez 10 komputerów.
  • Globalne oświetlenie (Gl), tło, odbicie i załamanie każdego materiału.
  • Dwustronny materiał V-Ray w celu łatwego tworzenia cienkich przezroczystości.
  • Obsługa animacji.

SILNIK RENDERUJĄCY

Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.

Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.

MATERIAŁY I CIENIOWANIE

Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.

Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.

VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.

Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.

Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.

Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.

Procedural Textures – wykorzystanie proceduralnie generowanych map tekstur, w tym tekstury zabrudzenia.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE

Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia.

Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.

Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.

SŁOŃCE I NIEBO

Słońce i niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.

OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)

Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.

KAMERY I OPTYKA

Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.

Głębia ostrości – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.

Wymagania systemowo-sprzętowe dla Windows:

  • System operacyjny Windows: Vista, 7, 8 (rekomendowane systemy 64 bitowe)
  • Procesor: 1GHz
  • RAM: 1 GB minimum (rekomendowane 2-3 GB lub więcej)
  • 16 GB wolnego miejsca na dysku do poprawnego działania programu
  • 300 MB wolnego miejsca na instalację

Wymagania systemowo-sprzętowe dla MacOS:

  • System operacyjny MacOS: 10.6 lub nowszy
  • Procesor: 2.1+ GHz Intel (brak wsparcia dla Power PC)
  • RAM: 1 GB minimum (rekomendowane 2-3 GB lub więcej)
  • 300 MB wolnego miejsca na instalację