Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

V-Ray 2.0 dla Rhino EN, WIN, LIC + Klucz USB

24-06-2015, 14:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 599 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 5390511367
Miejscowość Lódź
Wyświetleń: 43   
Koniec: 24-06-2015 12:57:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedaż oprogramowania
 
 
 


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

 - -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

 

 - Po licytacji programu, proszę przesłać na adres e-mail dokładne dane osoby / firmy na którą będzie zarejestrowana licencja.

- Czas realizacji zamówienia około 2-4 dni, w przypadku dłuższego czasu , klient zostanie o tym poinformowany.

 

 
 

 

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

 
   

Wysyłka - 0 zł

 

 

V-Ray 2.0 dla Rhino + klucz USB

V-Ray dla Rhino oferuje profesjonalistom z zakresu wizualizacji najnowocześniejsze rozwiązanie, które pozwala na tworzenie wysokiej jakości obrazów z niesamowitym realizmem. Wtyczka działa z Robert McNeel& Associates’ Rhinoceros, który jest dziś jednym z najpopularniejszych opartych na Windows narzędzi do modelowania NURBS. Użytkownicy Rhino z wielu dziedzin, począwszy od inżynierii aż do projektowania produktów i animacji traktują V-Ray jako szybki, prosty i ekonomiczny sposób na renderowanie najbardziej nowatorskich obrazów.

V-Ray dla Rhino zawiera wiele nowych funkcji i ulepszeń, w tym rednerowanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem V-Ray RT, zoptymalizowane oświetlenie w oparciu o obiekt z nową funkcją oświetlenia wewnętrznego oraz efektywne zarządzanie pamięcią z wykorzystaniem obiektów Proxy.

SILNIK RENDERUJĄCY

Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.

Integracja z Rhino – V-Ray dla Rhino obsługuje 32-bitową wersję Rhino 4.0 oraz  32- i 64-bitową wersję Rhino 5.0.

Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.

GEOMETRIA

VRayProxy – VrayProxy jest niezastąpionym narzędziem, służącym do zarządzania pamięcią sceny i efektywnością renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty V-Ray Proxy są dynamicznie ładowane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając tym samym ważne zasoby pamięci RAM.

Przemieszczenie (Displacement) – umożliwia kontrolowanie przemieszczenia poszczególnych materiałów i generowanie szczegółowej geometrii w czasie renderowania z maksymalną wydajnością pamięci.

MATERIAŁY I CIENIOWANIE

Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.

Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.

VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.

Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.

Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.

Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.

Procedural Textures – wykorzystaj proceduralnie generowane mapy tekstur:

  • Falloff Granite (spadający granit)
  • Dirt (zabrudzenie)
  • Marble (marmur)
  • Rock (skała)
  • Smoke Invert (dym)
  • Leather (skóra)
  • Snow (śnieg)
  • SpeckleSplat (cętki)
  • Stucco (tynk)
  • Water (woda)
  • Wood (drewno)

Przestrzeń barw – umożliwia zarządzanie wartością gamma  dla tekstur, wykorzystując opcje Linear, Gamma Corrected lub sRGB.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE

Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.

Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.

Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.

SŁOŃCE I NIEBO

RDK Sun – system V-RaySun/Sky jest kompatybilny z RDK Sun

Opcje nieba – kontrolują właściwości nieba niezależnie od słońca

Modele nieba – pozwalają użytkownikowi na określenie wyglądu nieba z wykorzystaniem Preetham et al, CIE Clear lub CIE Overcast models.

OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)

Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka  zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują. 

Ambient Occlusion – pozwala użytkownikom na generowanie cieniowania w oparciu bliskość obiektu oraz uwydatnienie szczegółów GI bez znaczącego zwiększania czasu renderowania.

Retrace Threshold – pozwala na redukowanie artefaktów świetlnych oraz poprawę wyglądu błyszczącego odbicia i załamania światła, redukując czas renderingu.

KAMERY I OPTYKA

Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.

Efekty obiektywu Glare/Bloom – pozwalają na symulowanie  naturalnych efektów obiektywu.

RENDERING OUTPUT

V-Ray Frame Buffer (VFB) – Region Render precyzuje część sceny przeznaczonej do renderowania. Historia zmian jest zapisywana w VFB cache, upraszczając jego porównanie. Komparator ładuje dwa rendery bezpośrednio do VFB z jednoczesną kontrolą ich różnic. Material ID obsługuje kanały Material ID dla przetwarzania końcowego.

Obsługa Rhino RDK – V-Ray dla Rhino obsługuje Rhino Document Sun, Edge Softening, Shutlining, oraz Displacement.

Nowości w V-Ray 2.0 dla Rhino

  • V-Ray RT  - rewolucyjny silnik renderujący pozwalający na interakcje w czasie rzeczywistym i optymalizacje ustawień sceny, pozwalający na śledzenie promieni z wykorzystaniem GPU do 30 razy szybciej.
  • V-Ray Wrapper Material – pozwala na sprecyzowanie dodatkowych ustawień dla materiału. Możliwe jest teraz tworzenie matowych materiałów.
  • V-Ray Express* - użytkownicy mają teraz dostęp do ponad 200 materiałów i ustawień światła, aby możliwe było tworzenie realistycznych scen studyjnych i obliczanie oświetlenia modeli szybciej niż kiedykolwiek. 
  • Wsparcie programu HDR Light Studio** - integracja z programem HDR Light Studio, pozwalająca na dostęp do funkcji Light Paint w programie V-Ray, co umożliwia oświetlanie projektów w bardziej intuicyjny i kreatywny sposób.
  • Materiał V-Ray – nowy kompaktowy materiał zoptymalizowany pod kątem programu V-Ray, który pozwala na dostosowanie parametrów rozproszenia, odbicia i załamania światła.

* V-Ray Express to oddzielny komponent, który można pobrać ze strony producenta lub tez z naszego działu Download.

** Integracja programów V-Ray i HDR Light Studio jest wspierane tylko dla Rhino 5 w wersji 64-bitowej i wymaga posiadania przez użytkownika licencji HDR Light Studio w wersji 4.3 lub wyższej.

Najważniejsze nowe funkcje w V-Ray 2.0:

  • Dome Light – pozwala tworzyć proste, wolne od artefaktów światło typu Dome Light. Wykorzystanie metody próbkowania importance sampling pozwala na analizę obrazów HDR i dostosowanie precyzji śledzenia światła i globalnego oświetlenia.
  • V-Ray Proxy – narzędzie niezbędne do zarządzania pamięcią sceny i wydajnego renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty V-Ray Proxy są w dynamiczny sposób ładowane w czasie renderowania, co pozwala ograniczać zużycie pamięci RAM.
  • Efekty obiektywu (Lens Effects Glare/Bloom) – pozwalają symulować efekty obiektywu, które pojawiają się przy fotografowaniu odblasków.
  • Rozszczepienie światła (Dispersion) – śledzenie światła i symulowanie efektu załamania, w zależności od długości fali.
  • Ambient Occlusion – cieniowanie oparte na bliskości obiektów, co pozwala na poprawienie szczegółowości globalnego oświetlenia bez znacznego wydłużania czasu renderowania.

Wymagania sprzętowo-systemowe:

 

  • Procesor Pentium, Celeron lub nowszy
  • 200MB miejsca na dysku twardym
  • minium 512MB pamięci RAM, rekomendowane 2-3 lub więcej
  • Windows: 2000, XP Pro, XP Home, Vista, 7, 8
  • V-Ray dla Rhino nie jest kompatybilny z: Windows NT, 95, 98 / Mac OS X lub starsze / Linux