Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Uważność na targowisku : globalny rynek i masowa

28-01-2012, 1:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 4.50 zł      Aktualna cena: 4.50 zł     
Użytkownik Vivarium
numer aukcji: 2066317532
Miejscowość Warszawa 12
Licytowało: 1    Wyświetleń: 18   
Koniec: 26-01-2012 08:06:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Kliknij na obrazek powyżej a obejrzysz pozostałe moje aukcje.






"Uważność na targowisku : globalny rynek i masowa konsumpcja a świadome życie"

pod red. Allana Hunta Badinera


Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że w świecie zglobalizowanej gospodarki jesteśmy przemocą nakłaniani do wzmożonej konsumpcji. Wiąże się to z obowiązującym paradygmatem, zgodnie z którym "więcej znaczy lepiej". I nie liczą się tutaj ograniczenia stawiane przez środowisko naturalne ani koszty wzrostu gospodarczego. Wysiłki podejmowane w celu zapobiegania takim sytuacjom zawodzą. Co więcej, nie kwestionują one założeń filozofii konsumpcji, toteż często owocują wręcz odwrotnymi rezultatami.

Autorzy Uważności na targowisku - m.in. Thich Nhat Hanh, Stephen Batchelor, Riane Eisler, Fritjof Capra, Joan Halifax, John Robbins, Paul Hawken, Joanna Macy, David Korten, Jego Świątobliwość Dalajlama - opierając się na tradycji buddyzmu oraz na dorobku zachodniej nauki i myśli społecznej - poszukują skutecznych dróg wyjścia z kryzysu. Przypominają o niepodzielności świata i wzajemnych zależnościach między ludźmi i przyrodą, zwracają uwagę na potrzebę przebudowy systemu wartości. Wskazują także sposoby, jak stając się świadomym konsumentem, możemy przybliżyć narodziny społeczeństwa przyszłości. Tak aby będąc odpowiedzialnymi mieszkańcami błękitnej planety, pozostawić ją kolejnym pokoleniom w stanie nieskażonym.

Warszawa : Jacek Santorski & Co, 2004

367, [1] s. ; 21 cm

przeł. Jerzy Paweł Listwan

Tyt. oryg.: Mindfulness in the Marketplace : compassionate responses to consumerism

[Thich Nhat Hanh et al.]

Projekt graficzny okładki Agnieszka Spyrka

Seria: Oblicza Duchowości

ISBN 83[zasłonięte]89763-6

Stan dobry

ryski na okładce, małe zagięcie rogów, małe naderwanie - dół grzbietu, zagięcie 1 kartki przy górnym rogu, mały odcisk przy dolnej i bocznej krawędzi tylnej okładki oraz na kilku ostatnich kartkach

Bardzo proszę osoby bez pełnej aktywacji tzw. kopertki o potwierdzanie udziału w aukcji mailem !!!