Witam , dziś do zaoferowania mam państwu 2 pojemniki uszlachetniaczu metalu Motor Life o wielkości 5L.
MOTOR-LIFE jest najwyższej światowej klasy uszlachetniaczem metalu sprawdzonym na trasach rajdowych oraz w codziennej eksploatacji silników, skrzyń biegów, dyferencjałów i innych podzespołów mechanicznych.
MOTOR-LIFE nie zawiera teflonu, czyli PTFE, cząsteczek ołowiu, kulek miedzi i innych cząstek stałych. Tym samym nie zachodzi ryzyko zapychania filtrów i kanałów olejowych, a także nie ma problemów z odprowadzaniem ciepła.
MOTOR-LIFE zmieszany z dowolnym olejem silnikowym lub przekładniowym, syntetycznym bądź mineralnym, działa bezpośrednio na metal na poziomie molekularnym.
MOTOR-LIFE modyfikuje właściwości powierzchni trących i zdecydowanie zwiększa trwałość warstwy granicznej - smarnej - na powierzchni metali podlegających tarciu. Zwiększona warstwa graniczna jest trwała, odporna na działanie wysokich temperatur oraz obciążeń mechanicznych i redukuje znacznie współczynnik tarcia.
MOTOR-LIFE jest więc uszlachetniaczem metalu, a nie tradycyjnym dodatkiem do oleju. Olej jest tylko i wyłącznie nośnikiem preparatu. Dodatkowym walorem preparatu jest zapobieganie tzw. suchym startom. Jest dowiedzione, że w trakcie rozruchu zimnego silnika ulega on przyspieszonemu zużyciu, ponieważ przez pewien czas pracuje z przewagą tarcia suchego.
Uszlachetniacz metalu MOTOR-LIFE pozostawia na częściach zimnego silnika zwiększoną warstwę graniczną. Start silnika następuje z poziomu tej warstwy, a więc nie zachodzi zjawisko startu suchego. Dla silnika ma to kapitalne znaczenie, skoro przyjmuje się że rozruch zimnego silnika znaczy tele, co przejechanie 300-400 km. Zjawisko startu suchego występuje w każdym silniku nie zawierającym uszlachetniacza metalu. W silniku, skrzyni biegów i innych podzespołach samochodu taki środek ma ogromną rolę do spełnienia, ponieważ elementów trących poddanych obciążeniom, pracujących początkowo w niskiej a później w wysokiej temperaturze, jest bardzo wiele.
W rajdach największe problemy sprawia utrzymanie sprawności turbosprężarki - obroty rzędu 100 000 obr./min. MOTOR-LIFE stosowany w najtrudniejszych warunkach rajdowych, przy ekstremalnych obciążeniach sprawia, że praca turbiny jest niezawodna.
Doskonałe efekty uzyskuje się dolewając MOTOR-LIFE do oleju napędowego skutek jest natychmiasto zauważalny w postaci lepszej dynamiki i łatwiejszego uruchamiania zimnego silnika. Praca pompy wtryskowej i wtrysków jest doskonalsza.
Bardzo dobre rezultaty uzyskuje się stosując MOTOR-LIFE także w innych podzespołach, w których występuje tarcie i temperatura, takich jak:
MOTOR-LIFE zmniejsza tarcie, zwiększa żywotność części, zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa moc silnika.
MOTOR-LIFE to dynamika i oszczędność.
WARTO WIEDZIEĆ!!!
samochodów, motocykli, samolotów, łodzi motorowych, maszyn i urządzeń z napędem spalinowym, elektrycznym i pneumatycznym, agregatów chłodniczych - klimatyzacji,
Sposób użycia:
dozowanie - średnio 50 ml na 1 litr oleju - podane poniżej propozycje dotyczą warunków europejskich.
Wlanie większej dawki od zalecanej nie ma żadnych skutków negatywnych - w sporcie motorowym zalecane jest podwojenie dawki.
UWAGA:
Zachęcam do kupna !