Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Uszlachetniacz Metalu MOTOR-LIFE 5L !

25-04-2014, 1:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 230 zł     
Użytkownik JolaT2167
numer aukcji: 4163941496
Miejscowość Książenice
Wyświetleń: 47   
Koniec: 26-04-2014 01:37:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam , dziś do zaoferowania mam państwu 2 pojemniki uszlachetniaczu metalu Motor Life o wielkości 5L.

MOTOR-LIFE jest najwyższej światowej klasy uszlachetniaczem metalu sprawdzonym na trasach rajdowych oraz w codziennej eksploatacji silników, skrzyń biegów, dyferencjałów i innych podzespołów mechanicznych.

MOTOR-LIFE nie zawiera teflonu, czyli PTFE, cząsteczek ołowiu, kulek miedzi i innych cząstek stałych.
Tym samym nie zachodzi ryzyko zapychania filtrów i kanałów olejowych, a także nie ma problemów z odprowadzaniem ciepła.

MOTOR-LIFE zmieszany z dowolnym olejem silnikowym lub przekładniowym, syntetycznym bądź mineralnym, działa bezpośrednio na metal na poziomie molekularnym.

MOTOR-LIFE modyfikuje właściwości powierzchni trących i zdecydowanie zwiększa trwałość warstwy granicznej - smarnej - na powierzchni metali podlegających tarciu. Zwiększona warstwa graniczna jest trwała, odporna na działanie wysokich temperatur oraz obciążeń mechanicznych i redukuje znacznie współczynnik tarcia.

MOTOR-LIFE jest więc uszlachetniaczem metalu, a nie tradycyjnym dodatkiem do oleju.
Olej jest tylko i wyłącznie nośnikiem preparatu. Dodatkowym walorem preparatu jest zapobieganie tzw. suchym startom. Jest dowiedzione, że w trakcie rozruchu zimnego silnika ulega on przyspieszonemu zużyciu, ponieważ przez pewien czas pracuje z przewagą tarcia suchego.

Uszlachetniacz metalu MOTOR-LIFE pozostawia na częściach zimnego silnika zwiększoną warstwę graniczną. Start silnika następuje z poziomu tej warstwy, a więc nie zachodzi zjawisko startu suchego. Dla silnika ma to kapitalne znaczenie, skoro przyjmuje się że rozruch zimnego silnika znaczy tele, co przejechanie 300-400 km. Zjawisko startu suchego występuje w każdym silniku nie zawierającym uszlachetniacza metalu. W silniku, skrzyni biegów i innych podzespołach samochodu taki środek ma ogromną rolę do spełnienia, ponieważ elementów trących poddanych obciążeniom, pracujących początkowo w niskiej a później w wysokiej temperaturze, jest bardzo wiele.

W rajdach największe problemy sprawia utrzymanie sprawności turbosprężarki - obroty rzędu 100 000 obr./min. MOTOR-LIFE stosowany w najtrudniejszych warunkach rajdowych, przy ekstremalnych obciążeniach sprawia, że praca turbiny jest niezawodna.

Doskonałe efekty uzyskuje się dolewając MOTOR-LIFE do oleju napędowego skutek jest natychmiasto zauważalny w postaci lepszej dynamiki i łatwiejszego uruchamiania zimnego silnika.
Praca pompy wtryskowej i wtrysków jest doskonalsza.

Bardzo dobre rezultaty uzyskuje się stosując MOTOR-LIFE także w innych podzespołach, w których występuje tarcie i temperatura, takich jak:

  • skrzynia biegów,
  • tylny i przedni dyferencjał,
  • wspomaganie układu kierowniczego,
  • klimatyzacja.

MOTOR-LIFE zmniejsza tarcie, zwiększa żywotność części, zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa moc silnika.

MOTOR-LIFE to dynamika i oszczędność.

WARTO WIEDZIEĆ!!!

  • MOTOR-LIFE przeznaczony jest do silników benzynowych i wysokoprężnych, skrzyń biegów, przekładni oraz innych mechanizmów, między którymi występuje zjawisko tarcia,
  • MOTOR-LIFE nie zmienia plastycznych właściwości metalu, można więc metal poddawać dalszej obróbce,
  • dzięki swym znakomitym właściwościom został zaadoptowany dla potrzeb przemysłu i sportu motorowego,
  • MOTOR-LIFE jest mieszalny ze wszystkimi olejami silnikowymi i przekładniowymi, olejami syntetycznymi i mineralnymi, płynami hydraulicznymi, olejem napędowym, etyliną oraz smarami - oleje należy wymieniać zgodnie z instrukcją obsługi,
  • MOTOR-LIFE działa natychmiast po zastosowaniu - zalecany do:

samochodów,
motocykli,
samolotów,
łodzi motorowych,
maszyn i urządzeń z napędem spalinowym, elektrycznym i pneumatycznym,
agregatów chłodniczych - klimatyzacji,

  • można go używać do nowych i mocno wyeksploatowanych silników - również dwusuwowych - i innych mechanizmów bez względu na stopień zużycia,
  • MOTOR-LIFE aplikujemy do silnika przez wlew olejowy w odpowiednich podanych w instrukcji porcjach,
  • jeżeli wcześniej do skrzyni biegów lub silnika był stosowany dodatek olejowy, np: teflonowy, lub z dodatkiem miedzi lub ołowiu - należy wymienić olej i filtr oleju - i wlać MOTOR-LIFE,
  • temperatura silnika i oleju z którym mieszany jest MOTOR-LIFE nie ma znaczenia,
  • MOTOR-LIFE wstrzyknięty pod osłoną gumową tłoczka hamulcowego - która zabezpiecza tłoczek przed dostaniem się wody i innych zanieczyszceń - zapobiega jego blokowaniu i korozji,
  • MOTOR-LIFE jest nadzwyczaj skuteczny po wlaniu do oleju napędowego w ilości 250 ml na 50 litrów paliwa, posmarowane wówczas będą wszystkie newralgiczne części pompy wtryskowej i wtryskiwaczy - po 15 000 km przebiegu ponownie dolać MOTOR-LIFE do oleju napędowego,
  • szczególnie zalecane jest dolewanie MOTOR-LIFE w ilości 250 ml na 50 litrów benzyny w samochodach z wtryskiem paliwa i w samochodach posiadających instalację gazową - po 15 000 km przebiegu ponownie ponownie dolać MOTOR-LIFE do benzyny,
  • w przypadku silników dwusuwowych MOTOR-LIFE dodawać w proporcji 50 ml na 1 litr oleju, który później będzie zmieszany z benzyną,
  • doskonałe efekty uzysuje się stosując MOTOR-LIFE przy obróbce skrawaniem, podczas gwintowania, toczenia, itp.
  • MOTOR-LIFE można wlewać do silnika w każdym czasie, bez względu na stopień zużycia oleju znajdującego się w silniku,
  • przy dynamicznej, sportowej jeździe należy wlewać MOTOR-LIFE do silnika przy każdej wymianie oleju,
  • przy zwykłej eksploatacji pojazdu wlewać do silnika co 20 000 km,
  • do skrzyń biegów, dyferencjałów, przekładni kierowniczych stosować co 40 000 km.

Sposób użycia:

dozowanie - średnio 50 ml na 1 litr oleju - podane poniżej propozycje dotyczą warunków europejskich.

  • silniki benzynowe - 50 ml na 1 litr oleju,
  • silniki wysokoprężne - diesel - 70 ml na 1 litr oleju,
  • manualne skrzynie biegów - 50 ml na 1 litr oleju,
  • automatyczne skrzynie biegów - 250 ml na całą skrzynię,
  • dyferencjały samochodów osobowych - 50 ml na 1 litr oleju,
  • przekładnie kierownicze - 50 ml na 1 litr oleju,
  • klimatyzacje - samochody osobowe - 50 ml na całą instalację.

Wlanie większej dawki od zalecanej nie ma żadnych skutków negatywnych - w sporcie motorowym zalecane jest podwojenie dawki.

UWAGA:

  • MOTOR-LIFE nie jest olejem,
  • chcąc sprawdzić autentyczność produktu, należy wlać niewielką jego ilość do wody,
  • Motor-Life wlany do wody opada na dno, ponieważ jego ciężar właściwy jest większy od ciężaru właściwego wody,
  • natomiast każdy olej wlany do wody pływa po jej powierzchni.

Zachęcam do kupna !